بدانیم

کراتینه مو زنانه

کراتینه مو زنانه

لازم است بدانید آمار کراتینه مو زنان بسیار بیشتر از مردان می باشند. زیرا درصد بیشتری از بانوان معمولا به فکر سلامت و زیبایی موهای خود هستند. همچنین عموم بانوان دارای موهای بلندی بوده و بیشتر در معرض آسیب های مویی قرار دارند. از طرفی رنگ موی مکرر در بین بانوان نیز متداول تر است. و این امر نیز موجب تغییر حالت، وز، خشکی و دیگر موارد چنینی می گردد. تمام این دلایل موجب می شود تا کراتینه مو زنانه بسیار متداو تر از آقایان باشد. زیرا با این روش علاوه بر صافی می توان سلامت موها را نیز احیا نمود.

اگر برای صافی و یا سلامت موهای خود به دنبال یک روش مناسب هستید، اما اطلاعات کافی درباره روش کراتینه مو ندارید، در ادامه مطلب می توانید با این متد کاربردی بیشتر آشنا شوید.

کراتینه مو زنانه

کراتینه مو زنانه چیست؟

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می توان موهایی صاف، درخشان و سالم داشت، کراتینه مو می باشد. زیرا در موها پروتئینی به نام کراتین وجود دارد. در واقع این ماده حدود 88 درصد از حجم موهای شما را تشکیل می دهد. وظیفه ی این ماده، حفظ درخشندگی، رطوبت مورد نیاز و نرمی موها می باشد. رفتار و مراقبت های نادرست از موها و یا حتی عوامل بیرونی مانند آلودگی ها  تغییر آب و هوا، موجب کمبود پروتئین مو می شود. و کمبود پروتئین باعث بروز مشکلات مختلفی اعم از: وز مو، خشکی مو، شکنندگی، ریزش مو و دیگر موارد این چنینی می شود.

بخشی از کمبود این پروتئین با مراقبت و رعایت رژیم غذایی صحیح باز می گردد. اما در صورتی که آسیب های مویی شما بسیار زیاد باشد، نمی توان تنها به این موارد اکتفا نمود. و باید از روش سریع و تاثیر پذیر تری استفاده نمایید. روش کراتینه مو زنانه با استفاده از موادی انجام می گردد، که کراتین از بین رفته را به سرعت به موهای شما باز می گرداند. همچنین این متد دارای صافی بالایی نیز می باشد. به همین علت برای افرادی که می خواهند موهایی صاف و درخشان داشته باشند، روش بسیار مناسبی می باشد.

بیشتر بدانید
انواع کراتینه مو

اما اگر به هر دلیلی می خواهید حالت موهای خود را حفظ نمایید، پروتئین تراپی و بوتاکس مو دارای صافی کمتری بوده و بیشتر جهت حفظ سلامت موها و رفع وز و خشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایا انجام کراتینه مو

کراتینه مو زنانه، یک روش زیبایی-درمانی می باشد. استفاده از این متد دارای مزایای مختلف و بسیاری می باشد.

  • استفاده از این روش موجب بازگشت پروتئین از دست رفته موها و حفظ سلامت آن ها می شود.
  • موجب صافی موها در کمترین زمان ممکن می شود.
  • درصورتی که از موهای کراتینه شده خود به درستی مراقبت کنید، صافی، درخشندگی و لطافت آن ها تا مدت حداقل 6 ماه ماندگار خواهد بود.
  • شانه نمودن موها بسیار راحت و آسان می باشد.
  • با کراتینه زنانه مو دیگر نیاز به استفاده از اتو و سشوار نمی باشد.
  • خشکی، وز و تخلخل مو ها به راحتی از بین می رود.

کراتینه مو زنانه

بهترین سالن کراتینه‌مو برای بانوان در تهران

اگر قصد استفاده از خدمات کراتینه مو زنانه را دارید، برای دریافت بهترین نتیجه لازم است تا یک مرکز معتبر را انتخاب نمایید. زیرا کیفیت مواد کراتینه مو و تجربه پرسنل آن مجموعه در نتیجه ی نهایی کار شما بسیار تاثیر گذار است. باید مرکز آرایشی را انتخاب نمایید که از هر جهت مورد اعتماد شما باشد.

اگر به دنبال بهترین سالن کراتینه مو هستید، مجموعه ی مهسا فتحی با چندین سال سابقه در زمینه صافی و زیبایی مو، بهترین خدمات را به شما ارائه می نماید. پرسنل این مجموعه همگی دارای تجربه و مهارت کافی می باشند. همچنین اگر قصد دریافت خدمات رنگ مو و زیبایی بیشتر آن را دارید، تغییر رنگ موهایتان در این مرکز به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. از طرفی با استفاده از روش های مختلف بافت مو نیز در این مرکز، می توانید موهای خود را برای موقعیت های خاص به بهترین شکل بی‌آرایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *