بدانیم

تفاوت احیا و کراتینه مو

تفاوت احیا و کراتینه مو

از این رودر چندین سال اخیر بنا بر دلایل مختلفی اکثر بانوان نسبت به مراقبت از موهای خود بسیار حساس تر ش ده اند. و مهم ترین مسئله ای که بسیار به آن توجه می نمایند، احیا مو های آسیب دیده می باشد. روش احیا برای موهایی که آسیب بسیار شدید دارند و به صورت کشسانی، خرد و شکننده هستند، بسیار مناسب می باشد. زیرا هنگامی که مو به این مرحله می رسد فرصت کافی برای درمان با روش های سنتی وجود ندارد. و باید در کمترین زمان ممکن سلامت مورا مجددا به آن باز گرداند. از این رو روش احیا در این راستا بسیار کارآمد می باشد. اما بهتر است ابتدا بررسی نماییم که احیا چیست و چه نقشی در سلامت موها دارد؟ و یا حتی تفاوت احیا و کراتینه مو چیست؟ و چه کسانی می توانند از این روش ها استفاده نمایند؟

اگر به دنبال راهی برای احیا موهای خود می باشید، قطعا سوال ها این چنینی بسیاری در ذهن شما شکل گرفته است. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید، تا با بررسی موضوعات مخختلف به سوال های ذهن شما در این باره پاسخ دهیم.

بیشتر بدانید: همه چیز درباره بهترین سالن کراتینه مو تهران

تفاوت احیا و کراتینه مو

روش احیا مو چیست؟

همانطور که می دانسید احیا و کراتینه مو از روش های جدید هستند که در راستای سلامت مو ها به کار برده می شوند. در مطالب گذشته درباره ی روش کراتینه مو، ماندگاری و فواید آن بسیار صحبت نمودیه ایم. برای آنکه تفاوت احیا و کراتینه مو را راحت تر متوجه شوید، ابتدا بهتر است در این بخش اطلاعات کاملی هم درباره روش احیا داشته باشید.

بیشتر بدانید
علت وز مو + راه های درمان

روش احیا، روشی است که به وسیله آن، آسیب های مو از بین رفته، و شما مجددا سلامت آن را دریافت می نمایید. موهایی که بر اثر عوارض رنگ موهای بی کیفیت و غیر اصولی، دکلره های پی در پی، عدم مراقبت صحیح، استفاده از وسایل حرارتی مکرر و دیگر موارد این چنینی دچار آسیب های شدید شده اند با استفاده از روش احیا قابل درمان می باشند. و می توان سلامت مو را در کمترین زمان دوباره به دست آورد. در واقع انجام احیا روی این موها باعث می شود که رطوبت موجود در موها افزایش یافته، سلول های مرده احیا شده و مشکلات آن برطرف شود.

کراتینه مو

تفاوت احیا و کراتینه مو چیست؟

حال که به طور کامل با روش احیا آشنا شده اید، راحت تر می توان تفاوت احیا و کراتینه مو را درک نمود.

احیا دستاوردی است که در هر یک از روش های زیبایی-سلامتی مو می تواند وجود داشته باشد. و لزوما در هر یک از روش های صافی، احیا وجود ندارد. و یا برعکس آن اکر از روشی که باعث احیا مو شما می شود استفاده می نمایید، ممکن است صافی نداشته باشد. فقط آسیب های موهای شما را درمان نماید. در واقع احیا یک روش به خصوص نیست که بتوان از آن برای سلامت مو استفاده نمود.

اما کراتینه مو روشی است که به طور همزمان صافی و احیا (سلامت مو) را به موهای شما می رساند. در واقع یکی از فواید کراتینه مو، لطافت و ابریشمی شدن آن بعد از بازگشت سلامت موهای شما می باشد.

بیشتر بدانید
ماسک مو کراتینه خانگی

کراتینه ی مو

جمع بندی

در این مطلب با عملیات احیا مو که به عنوان یک دستاورد در روش های درمانی مو می باشد، آشنا شدید. و می دانید که این عملیات می تواند هم در روش های صافی و هم زیبایی حضور داشته باشد. و خود به عنوان یک روش مجزا شناخته نمی شود. تنها برخی افراد به اشتبا آن را یک روش برای سلامتی مو می دانند.

برای مثال کراتینه احیا کننده مو یک روش زیبایی-درمانی می باشد. که در آن هم موهایی صاف، لخت و زیبا خواهید داشت. هم طی عملیاتی پروتئین از دست رفته مو به آن باز می گردد و شما سلامت موهای خود را باز میابید. همچنین دیگر روش های درمانی برای کسانی که احیا مو بدون صافی و یا صافی کم می خواهند نیز وجود دارد. پروتئین تراپی مو و بوتاکس مو از بهترین روش های درمانی امروزی برای از بین بردن انواع آسیب ها می باشند.

فراموش نکنید چنانچه قصد دریافت هر یک از خدمات مذکور را دارید، بهتر است بهترین مرکز را برای انجام اینکار انتخاب نمایید. زیرا اگر مواد با کیفیت و یا پرسنل با تجربه در آن مرکز وجود نداشته باشد، نه تنها نتیجه ی دلخواه به شما نمی رسد. بلکه ممکن است آسیب های مویی شما نیز افزایش یابد.

ما در مرکز کراتینه مو مهسا فتحی از بهترین مواد برای زیبایی و درمان موهای شما استفاده می نماییم. پرسنل این مجموعه نیز با توانایی فوق العاده خود لبخند رضایت را به شما هدیه می نمایند.

رضایت مشتریان این مجموعه در قسمت ” نمونه کارها ” قابل مشاهده می باشد. و شما به راحتی می توانید بعد از مشاهده نمونه کارها از قسمت ” رزرو وقت ” به صورت آنلاین نوبت خود را دریافت نمایید.

بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی کراتین موهای کم حجم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *