بدانیم

فواید کراتینه مو

فواید کراتینه مو

امروزه اهمیت به سلامت موها بیشتر از گذشته می باشد. بیشتر افرادی که دارای موهای وز، خشک و یا حالت کشسانی می باشند در پی راه حلی برای رفع این مشکلات می باشند. پروتئینی با نام کراتین در مو در وجود دارد که باعث حفاظت از مو و جلوگیری از شکنندگی آن می شود. و کمبود پروتئین مو یکی از شایع ترین مشکلاتی است که ممکن است بیشتر بانوان به دلیل رنگ کردن مو و یا استفاده نادرست از وسایل حرارتی با آن مواجه شوند. با کمبود کراتین، موها به مرور زمان از حالت طبیعی خود خارج می شوند و مشکلات مختلفی برای آن به وجود می آید. یکی از روش های احیا مو و بازگرداندن سلامتی به آن کراتینه مو می باشد. از آنجایی که شاید خیلی از شما با این روش آشنایی کافی نداشته باشید، در ادامه این مقاله می توانید با این روش و فواید کراتینه مو بیشتر آشنا شوید.

فواید کراتینه مو

روش کراتینه مو چیست؟

یکی از موارد زیبایی از گذشته تا دنیای مدرن امروزی، داشتن موهای سالم و درخشنده می باشد. موهای صاف و فر هرکدام دارای زیبایی خاص خود می باشند و می توانند در هر حالتی از سلامت و شادابی بهره مند باشند. اما گاهی برخی از مدل های موی فر دارای وز بیش از حد می باشند و یا از حالت طبیعی خود خارج شده اند، در این صورت نمی توان گفته که این یک حالت طبیعی برای موی شما می باشد. بلکه بهتر است توجه نمایید نشانه هایی چون: وزی، خشکی مو، حالت کشسانی، موخوره و… خبر از فرسودگی موهای شما می دهد.

بیشتر بدانید
فواید پروتئین تراپی

روش های مختلفی برای بازگشت سلامت مو وجود دارد که از متداول ترین آن ها کراتین مو است. در این حالت موهای شما با پروتئین کراتین پوشش داده می شود و سلامتی و درخشندگی به همراه صافی به موهای شما باز می گردد. و از مهم ترین فواید کراتینه مو از بین رفتن وز موها و ایجاد نرمی و لطافت در آن است.

البته این مسئله بدان معنا نیست که روش کراتینه مو فقط برای موهای فر و وز می باشد. افرادی که دارای موهای لخت و صاف می باشند هم دچار مشکلات فرسودگی مو می شوند. و این روش برای انواع مو صاف، فر، وز، خشک، رنگ شده و… تاثیر گذار است.

در مجموعه مهسا فتحی با استفاده از سه روش: کراتین احیا و صافی، کراتین احیا و بوتاکس، و پروتئین تراپی مو بسته به نوع موی شما، سلامت و درخشندگی را تجربه خواهید نمود.

مزایا احیا مو با استفاده از روش کراتین

همانطور که این قسمت مطالب اشاره نمودیم، بازگشت سلامت و ایجاد صافی و درخشندگی مو با استفاده از روش کراتین در مجموعه مهسا فتحی دارای مزایای بسیاری می باشد. مهم ترین فواید کراتینه مو به شرح زیر می باشد.

  • ایجاد صافی مو در کمترین زمان
  • ماندگاری صافی، درخشندگی و لطافت مو تا مدت حداقل 6 ماه (هر روشی بعد از گذشت زمانی مشخص نیاز به ترمیم مجدد دارد)
  • ایجاد لطافت و از بین رفتن خشکی مو
  • شانه نمودن راحت مو ها
  • بازگشت سلامت تارهای مو. ( به خصوص موهای دکلره که حالت ارتجاعی و طبیعی خود را از دست داده اند )
  • عدم نیاز به استفاده از سشوار و اتو برای صاف نمودن مو ها
  • و در آخر افزایش پروتئین لازم برای موها، از مهم ترین فواید کراتینه مو می باشد.
بیشتر بدانید
زیبایی و سلامت موها با بهترین کراتینه مو

اگر می خواید با معجزه کراتین مو بیشتر آشنا شوید بهتر است در صفحه اصلی قسمت ( نمونه کار ) را مشاهده نمایید.

کراتین مو

انتخاب مرکز کراتینه مو

مهم ترین ویژگی برای انتخاب یک مرکز معتبر جهت انجام کراتین مو این است که پرسنل آن تجربه کافی برای انجام این کار را داشته باشند. از طرفی از بهترین مواد و برند برای انجام فرایند کراتینه مو شما استفاده نماید. تیم حرفه ای مهسا فتحی با هدف رضایت مشتریان و توجه به سلامتی آنان، بهترین مواد را برای بازگرداندن شادابی موهای شما استفاده می نماید.

اگر به فکر داشتن موهای سالم و درخشان هستید، همین الآن و بدون فوت وقت از قسمت ( رزرو وقت ) زمان خودتون رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *