بدانیم

پروتئین تراپی مو – تفاوت با کراتین – فواید

پروتئین تراپی مو

همانطور که برخی از شما می دانید پروتئینی به نام کراتین در مو وجود دارد. که وظیفه آن سالم و شاداب نگه داشتن مو ها استو همچنین حفظ حالت ارتجاعی مو می باشد. در صورتی که میزان این پروتئین در مو به اندازه کافی باشد، موهای شما از سلامت کافی برخوردار هستند. اما در برخی مواقع مانند: استفاده از وسایل حرارتی، رنگ و دکلره، عدم آبرسانی و مراقبت از مو، رژیم غذایی نادرست و… باعث می شود کراتین به ندرت تجزیه شود و موهای شما کدر، بی حالت، شکننده و دچار ریزش شود. در این موارد شما با انجام فرایند پروتئین تراپی مو، می توانید سلامتی آن را بازگردانید و کراتین از بین رفته آن را بازسازی نمایید.

بیشتر بدانید: نشانه های کمبود پروتئین مو

پروتئین تراپی مو

پروتئن تراپی مو چیست و مناسب چه افرادی می باشد؟ – تفاوت با کراتینه مو

این فرایند به معنای استفاده از محصولاتی است که دارای پروتئین کافی می باشد و کراتین تجزیه شده را تقویت می نماید. و چنانچه این عمل به درستی انجام شود، موهای شما مانند روز اول شاداب و سلامت می شود.

بهتر است بدانید که انجام فرایند پروتئین تراپی با کراتینه مو کمی متفاوت است. درست است که هر دو روش برای افزایش سلامت مو و بازگرداندن پروتئین از بین رفته به آن انجام می شوند، اما تفاوت های بسیاری دارند.

کراتین مو ضمن افزایش سلامت، باعث صافی موهای شما نیز می شود. اما پروتئین تراپی موها را نرم و براق می نماید، پف و وز آن را از بین می برد اما هیچ گونه صافی ندارد و احیا آن بیشتر است.

بیشتر بدانید
تفاوت ابریشم سازی و کراتینه مو

پس خانم هایی که تنها به فکر احیای موی خود هستند و می خواهند تاب و حالت اصلی موهایشان حفظ شود، بهتر است از روش پروتئین تراپی مو استفاده نمایند.

توجه: این روش به هیچ عنوان از حجم موهای شما کم نمی نماید و مانند ویتامینه نیاز است که ماهی یکبار تمدید شود.

پروتئین تراپی در سالن مهسا فتحی به وسیله بهترین دستگاه و بدون نیاز به اتوکشی انجام می شود.

فواید پروتئین برای مو

افزایش زیبایی ظاهری: یکی از اجزا اصلی مو، پروتئین است. و کمبود آن ضمن ایجاد مشکلات گفته شده باعث ایجاد ظاهر نامناسب نیز می شود. با انجام پروتئین تراپی مو می توانید زیبایی از دست رفته موی خود را به آن باز گردانید. ” حتی بهتر از روز اول”

نرم کنندگی: این فرایند با از بین بردن سلول های مرده پوست سر و افزایش پروتئین آن باعث ایجاد شادابی و لطافت مو می شود.

مرطوب کنندگی: هنگامی که سلول های مرده پوست سر از بین می روند، پروتئین های مو تاثیر بیشتری بر جذب رطوبت می گذارند.

تقویت و حجم دهندگی مو: وارد شدن پروتئین به فولیکول مو باعث تقدیت استحکام آن شده و ضمن بازسازی ساقه مو و ضخیم تر شدن آن، باعث افزایش حجم موهایتان می شود.

بیشتر بدانید: فواید کراتینه مو

دلیل نیاز به پروتئین درمانی

موهایی که توسط ماد مشاهده می شوند در واقع سلول های مرده هستند. چرا که رشد مو در زیر پوست سر و در فولیکول مو اتفاق می افتد. هگامی که سلول های جدید شروع به رشد کردن می نمایند، سلول های مرده به سمت بالا ینی ساقه مو رانده می شوند و ما شاهد رشد موهای خود هستیم.

بیشتر بدانید
بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتینه مو

از آنجایی که پروتئین کراتین یکی از اجزا اصلی تشکیل دهنده مو می باشد، پس وجود آن برای رشد مو بسیار ضروری است. و پروتئین تراپی مو به شما کمک می نماید که مقدار این کراتین را در پوست و مو سر خود به اندازه ایده آل برسانید تا موهایی سالم با رشد خوبی داشته باشید.

کراتینه مو

کلام آخر

برخی افراد معتقدند استفاده از روش های خانگی برای درمان کمبود پروتئین مو کافی است. این روش شاید تا حدی پروتئین لازم را به موهای شما برساند، اما میزان آن کافی نیست و درمان آن زمان زیادی می برد.

اگر به فکر پروتئین درمانی موهای خود هستید، بهتر است با استفاده از روش پروتئین تراپی در مجموعه مهسا فتحی همراه باشید تا در کمترین زمان بالاترین نتیجه را دریافت نمایید.

می توانید همین حالا از قسمت ” رزرو وقت ” زمان مراجعه خود را به صورت آنلاین مشخص نمایید.

مراقبت های بعد از کراتین مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *