بدانیم

ویژگی و مزایا مواد کراتینه مو مرغوب

مواد کراتینه مو

اکثر آسیب های مو اعم از: خشکی و شکنندگی، وز مو، موخوره و دیگر موارد این چنینی به دلیل عدم مراقبت های صحیح، استفاده مکرر از وسایل حرارتی و و مواد رنگ مو بی کیفیت رخ می دهند. قطعا هیچ کدام از این آسیب ها برای شما خوشایند نیست. و ظاهری نامناسب و بهم ریخته را در چهره تان نمایان می سازد. از این رو همواره به دنبال راهی برای درمان آن ها می باشید. بهتر است بدانید دلیل اصلی این آسیب ها کمبود پروتئین مو می باشد. و انجام فرایند کراتینه مو، آسیب ها را تا حد زیادی از بین برده و باعث احیا موهای شما می شد. زیرا مواد کراتینه مو، پروتئین های از دست رفته را به ساقه موهای شما باز می گرداند.

با استفاده از این روش هم درمان و هم زیبایی بیشتر را به صورت یکجا و در کمترین زمان تجربه خواهید نمود.

اما نکته اصلی و مهم آن است که هر موادی نمی تواند باعث احیا موهای شما شود. و کیفیت پایین مواد در برخی موارد حتی میزان آسیب ها را بیشتر می نماید. از این رو در این مقاله قصد داریم تا ویژگی های مواد کراتینه مو مرغوب، مزایا استفاده از آن را بررسی نماییم.

روش کراتینه مو

مزایا استفاده از مواد احیا کننده و صافی

استفاده از مواد کراتینه باید موجب بهبود ساختار درونی موها شود. و این بهبود تاثیر زیادی در ظاهر مو ایجاد می نماید که کاملا مشهود است. به طوری که موهای کاملا آسیب دیده، وز، شکسته و کدر بعد از انجام فرآیند کراتینه به موهای لخت، صاف، سال و براق تبدیل می شود. این تغییر به اندازه ای مشهود است که بلافاصاله بعد از کراتینه مو، حس سبکی و شادابی موهایتان را احساس خواهید نمود. در واقع از بین رفتن وز موها اولین تغییری است که شما مشاهده می نمایید.

بیشتر بدانید
فواید پروتئین تراپی

از دیگر مزایا استفاده از مواد کراتینه مو، شست و شو و شانه پذیری آسان، درمان موخوره و عدم بروز مجدد آن و لطافت مو می باشد. که در کنار موارد فوق الذکر نشان دهنده اهمیت استفاده از روش کراتینه برای صافی و احیا مو می باشد.

مواد کراتینه مو

ویژگی های مهم مواد کراتینه مرغوب

  1. صافی و احیا فوق العاده: قطعا تا به حال برخی از شما تجربه استفاده از مواد بی کیفیت را داشته اید. بعد از انجام فرآیند کراتینه با چنین موادی موهای شما به میزان لازم صافی و احیا ندارد. جوری که انگار آن را فقط با اتو صاف نموده اید. اما در صورتی که از مواد مرغوب در روش کراتینه مو استفاده شود، میزان صافی و احیا به اندازه ای است که شما را حیرت زده می نماید.
  2. عدم بو و گاز: بسیاری از ما می دانید که برخی مواد کراتینه دارای ماده ای به نام فرمالدهید است. که وجود بیش از حد این ماده در مواد احیا، برای سلامت انسان بسیار مضر است. پس توجه نمایید که یک ماده احیا کننده مرغوب باید فاقد فرمالدهید باشد.
  3. ماندگاری بالای صافی: معمولا میزان ماندگاری کراتینه مو با استفاده از مواد مرغوب تا 6 ماه می باشد. و در صورتی که مراقبت های بعد از کراتینه مو را رعایت نموده باشید، زمان ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد.
  4. بهره مندی از مواد طبیعی: یک ماده احیا کننده مرغوب برای اینکه بتوند سلامت و زیبایی خوبی را در فرآیند کراتینه احیا کننده مو ، به شما بخشد، بهتر است که در مواد تشکیل دهنده خود دارای مواد طبیعی و ارگانیک نیز باشد.
  5. قرنطینه بی قرنطینه: در صورتی که برای دریافت خدمات احیا و صافی به بهترین مرکز کراتینه مو مراجعه نمایید، مشاهده خواهید نمود که فرآیند کراتینه موهای شما بدون قرنطینه خواهد بود. یعنی بعد از انجام فرآیند، موهای شما قابل شست و شو و نتیجه نمایان خواهد شد.
بیشتر بدانید
شامپو مو مناسب بعد از کراتینه

کراتینه ی مو

جمع بندی

همه ی شما می دانید که برای دریافت بهترین نتیجه و خدمات بهتر است که به قول معروف کار را به کاردان بسپارید. و از آنجایی که استفاده از مواد کراتینه و انجام چنین فرایند نیازمند تخصص بالا می باشد، بهتر است حدالامکان به مراکز تخصص مراجعه نمایید. و خودتان به صورت خودجوش دست به انجام این فرآیند نزنید. زیرا اگر مراحل به درستی انجام نشود، نه تنها نتیجه دلخواه را به دست نخواهید آورد، بلکه حتی ممکن است میزان آسیب موهای شما افزایش یابد.

مجموعه تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی ارائه دهنده خدمات احیا و صافی با استفاده از بهترین مواد کراتینه مو می باشد. و با همکاری بهترین پرسنل توانسته رضایت میزان بالایی از مشتریان را جلب نماید.

اگر به دنبال نتیجه ای مطلوب برای صافی و احیا موهای خود می باشید، ما اینجاییم تا لبخند رضایت را به شما هدیه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *