بدانیم

کراتینه موی دکلره

کراتینه موی دکلره

رنگ مو و تغییر آن یکی از فرآیند هایی است که در افزایش روحیه و زیبایی بیشتر چهره شما بسیار تاثیر گذار است. بیشتر بانوان و گاها آقایان برای ایجاد این تغییر در خود، از رنگ های مختلف و منحصر به فردی استفاده می نمایند. در این بین افرادی که دارای موی تیره می باشند و افرادی که قصد تغییر رنگ موهای خود به رنگ روشن تر را دارند، از روش دکلره استفاده می نمایند. زیرا بدون انجام این فرآیند، تغییر رنگ مو میسر نخواهد بود. در این صورت با استفاده از روش دکلره، مو رنگ دانه های خود را از دست داده و به می توان رنگ دلخواه را روی آن قرار داد. گاهی اوقات در این بین مو بر اثر عوامل مختلفی همچون استفاده از مواد نامرغوب دچار آسیب هایی خواهد شد. که بهترین راه درمان آن، کراتینه موی دکلره می باشد.

بیشتر بدانید: عوارض رنگ مو

بخش فوق الذکر به جهت توضیح جامع و خلاصه ای از فرآیند دکلره، احتمال آسیب و راه درمان آن بیان شد. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص این مطلب داشته باشید، در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

مراحل انجام کراتینه مو

آسیب های ناشی از دکلره

استفاده از فرآیند دکلره مو به جهت تغییر رنگ موهای تیره به رنگ های روشن تر، اگر به درستی صورت گیرد، به خودی خود آسیب چندانی به موهای شما نمی رساند. البته لازم است بدانید به هرحال از آنجایی که رنگدانه های مو شما از بین می رود و تغییراتی کلی در موهای شما رخ می دهد، بی شک با یکسری تغییرات در موهای خود مواجه خواهید شد. بیشتر این تغییرات عبارتند از: تغییر جنس مو، کاهش لطافت، وز مو، تغییر پیچ و تاب موهای فر شما و دیگر عوامل این چنینی. که در پی هر کدام از آن ها و مراقبت های نادرست، ممکن است میزان این آسیب ها افزایش یابد.

بیشتر بدانید
کراتینه موی کوتاه

حال تصور کنید که با همه ی این ها، در طی فرآیند دکلره برای موی شما از مواد نامرغوب استفاده شود. و یا اپراتور تجربه کافی برای این کار نداشته باشد! و یا مدت زمان ماندگاری مواد بر روی موهای شما از حد معمول بیشتر شود! یا….

آن وقت است که شکستگی، موخوره، وز مو، خشکی و دیگر آسیب های مویی تا حد زیادی افزایش می یابد. و موهای شما به طور کامل سلامت خود را از دست خواهند داد. همچنین در پی این آسیب ها قطعا با کمبود پروتئین مو مواجه خواهید شد. که یکی از بزرگترین معضلات برای موهای شما شمرده می شود.

در این موارد بهترین و سریع ترین راه درمان، کراتینه موی دکلره می باشد. زیرا یکی از مهم ترین فواید کراتینه مو، درمان موهای آسیب دیده و تامین پروتئین از دست رفته مو می باشد.

کراتینه موی دکلره

 

مزایا کراتینه موی دکلره

در صورتی که موهای شما در اثر دکلره دچار آسیب شد، با استفاده از روش کراتینه موی دکلره می توان تا حد زیادی آسیب های مو را جبران نمود. و نتیجه این درمان عبارتند از:

  • ایجاد نرمی، لطافت، درخشش در موهای شما
  • از بین رفتن خشکی بیش از حد و درمان موخوره مو
  • بازگشت پروتئین از دست رفته و بهبود ساختار فولیکول موجود در ساختار مو
  • تقویت و صافی مو

روش های جایگزین کراتینه موهای دکلره، برای درمان آسیب ها

بهتر است بدانید که کراتینه موی دکلره تنها یکی از راه های درمان آسیب مو های شما می باشد. این روش دارای صافی 80 درصد و با ماندگاری حداقل 6 ماهه می باشد. در صورتی که قصد درمان موهای خود را دارید اما مایل هستید که فر یا پیچ و تاپ موهای شما حفظ شود، می توانید از روش های دیگری از قبیل پروتئین تراپی مو و یا بوتاکس مو استفاده نمایید. این روش ها از لحاظ کارایی همچون کراتینه مو عمل می نمایند. با این تفاوت که میزان صافی در آن ها متفاوت و کمتر می باشد.

بیشتر بدانید
بهترین زمان برای کراتینه موهای رنگ شده

هر کدام از شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از روش های درمانی فوق الذکر را انتخاب نمایید. و در صورت عمل به نکات مذکور در مراقبت های بعد از کراتینه، ماندگاری سلامت موهای شما ماندگار تر خواهد شد.

کراتینه موی دکلره

آیا کراتین مو فقط برای موهای آسیب دیده می باشد؟

بهتر است بدانید برای بهره وری از مزایا کراتینه مو لازم نیست که حتما موهای شما دچار آسیب شده باشند. همه ی افراد با هر نوع مویی اعم از: موی فر، موی صاف، موی رنگ شده و دیگر انواع آن می توانند از روش کراتینه مو و سایر روش های مکمل آن برای زیبایی بیشتر موهایشان استفاده نمایند.

زیرا این روش ها، جزو روش های زیبایی و درمانی برای موهای شما محسوب می شود.

در صورتی که موهای شما دچار آسیب باشد، زیبایی آن را دو چندان و فولیکول موجود در ساقه ی مو را تقویت می نمایند. و در صورت آسیب مو، هم درمان و هم زیبایی مو را به دنبال دارد. در نتیجه امکان کراتینه مو در صورت طبیعی بودن و یا قبل و بعد رنگ یا دکلره وجود دارد.

بیشتر بدانید: کراتینه موهای رنگ شده

تغییر رنگ مو بعد از کراتینه

توجه داشته یک نکته جزئی در طی این فرآیند وجود دارد. آن هم این است اگر موهای خود را بعد از رنگ یا دکلره، کراتینه نمایید، ممکن از تا حد کمی درجه موهای شما روشن تر شود. البته به طور کلی این تغییر محسوس نمی باشد.

قیمت کراتینه مو

کلام آخر

کراتینه موی دکلره به خودی خود ضرر بالایی ندارد. اما بهتر است قبل از انجام این فرآیند، بهترین مرکز کراتینه مو را انتخاب نمایید. و موهای زیبای خود را حتی اگر دچار بیشترین آسیب شده اند، دست هر فرد غیر ماهری نسپارید.

بیشتر بدانید
فواید پروتئین تراپی

مرکز تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی با چندین سال تجربه و حضور افراد متخصص و ماهر در این زمینه از بهترین مواد برای زیبایی بیشتر موهای شما استفاده می نماید. شما از بخش ” نمونه کار ” می توانید با رضایت مشتریان قدیمی این مجموعه آشنا شوید. سپس با خیال راحت زیبایی و درمان موهای خود را به تیم خبره ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *