بدانیم

کراتینه موی کوتاه

کراتینه موی کوتاه

یکی از اِلمان های زیبایی در دنیای مدرن امروزی، صافی و درخشندگی موها می باشد. و این امر تنها زمانی امکان پذیر است که موهای شما از سلامت کافی برخوردار باشد. از این رو بزرگترین دغدقه افرادی که دچار انواع آسیب مو همچون: خشکی و شکنندگی مو، وز مو، موخوره و دیگر عوامل این چنینی می باشند، تلاش برای سلامت موهایشان است. اگر جزو این دسته از افراد می باشید، بهتر است بدانید کراتینه مو و روش های مکمل آن از بهترین روش های درمانی-زیبایی مو می باشد. و از آنجایی که افرادی با موی کوتاه بیش از بقیه از آسیب هایی چون: وز مو و دیگر انواع آن رنج می برند، در این مقاله نحوه کراتینه موی کوتاه و فواید آن را بررسی می نماییم.

تاثرات کراتینه مو

تاثیر کراتینه موی کوتاه بر سلامت آن

بهتر است بدانید اکثر آسیب های مویی ناشی از کمبود پروتئین مو می باشد. زیرا هر یک از مراقبت های نادرست و استفاده از مواد شیمیایی بی کیفیت به مرور زمان پروتئین موجود در فولیکول مو را از بین برده. و مو ها شکننده، خشک، وز و دفرمه می شوند. این آسیب ها در موهای کوتاه بیش از موهای بلند نمایش داده می شود. و آزار بیشتری نیز برای این افراد دارد. زیرا در حالت باز بسیار بد فرم بوده و امکان بستن آن نیز به خاطر کوتاهی قد مو، وجود ندارد. و شما برای حالت دادن به آن باید مدام از سشوار و اتو استفاده نمایید. که این امر خود موجب آسیب بیشتر به موهای شما می باشد.

بیشتر بدانید
همه چیز در باره ی کراتینه موهای خشک!

در صوتی که دچار چنین مشکلی می باشید، باید آن را به صورت ریشه ای و از پایه حل نمایید. بهترین راه درمان سریع، کراتینه موی کوتاه می باشد. با استفاده از این روش می توان در مدت زمان کوتاهی پروتئین از دست رفته مو را جبران نمود. و از شر خشکی و شکنندگی موهایتان به راحتی خلاص شوید.

البته استفاده از روش کراتینه برای درمان موهای کوتاه آسیب دیده باعث لختی، صافی 80 درصد و درخشنگی نیز می شود. در صورتی که جز افرادی با موی فر و کوتاه می باشید، و علاقه مندید تا پیچ و تاب موهای خود را حفظ نمایید، می توان از دیگر روش های درمانی چون: پروتئین تراپی مو و بوتاکس مو که دارای صافی کمتری می باشند بهره مند شوید.

درباره ی کراتینه موی فر بیشتر بدانید!

کراتینه موی کوتاه

فواید درمان مو با روش کراتینه در موهای کوتاه

  1. هنگامی که برای صافی موهای کوتاه خود از این روش استفاده می نمایید، ماندگاری کراتینه ی مو حداقل تا 6 ماه ادامه دارد. و مانند صافی با اتو و یا سشوار آسیبی برای مو ندارد.
  2. بعد از حمام با کمی باد سشوار به راحتی خشک شده و مانند روز اول صاف، درخشان و زیبا خواهد بود.
  3. کمبود پروتئین و دیگر آسیب ها را درمان می نماید. همچنین برای درمان موخوره نیز بسیار مفید می باشد
  4. دیگر دردسر وز موهای کوتاه خود را نخواهید داشتو و موهای شما در طول روز بسیار خوش حالت می باشند.
  5. کراتینه موی کوتاه به شما این امکان را می دهد تا هر لحظه برای شرکت در یک مراسم باشکوه آماده باشید. بدون اینکه زمان زیادی را برای زیبایی موهای خود صرف نمایید.
بیشتر بدانید
همه چیز درباره ی کراتین موهای کم حجم

پروتئین تراپی

معایب و مضرات استفاده از این روش

در صورتی که مواد کراتینه مو شما از دسته محصولات با کیفیت و مرغوب باشد، آسیب جدی برای موهای شما ندارد. همچنین بهتر است بدانید این روش باید توسط افراد حرفه ای انجام شود.

اما در صورتی که به نکات مذکور توجه نمایید ممکن است موی شما نه تنها سلامت خود را باز نیابد، بلکه متحمل آسیب هایی نیز بشوید. پس بهتر است برای حفظ سلامت موهای خود، بهترین مرکز کراتینه مو را برای دریافت این خدمات انتخاب نمایید.

قیمت کراتینه موی کوتاه

شاید فکر کنید که امکان بهره مندی از این امکانات ممکن است کمی برای شما هزینه بر باشد. اما توجه نمایید قیمت کراتینه مو حداقل تا 6 ماه سلامت موهای شما را تامین می نماید. و این هزینه برای این مدت زمان طولانی، بسیار به صرفه می باشد. و شما تا مدت ها بدون دغدغه، از موهایی سلامت و درخشان لذت خواهید برد.

لازم است بدانید این هزینه با توجه به نوع، اندازه و حجم موی هر فرد متغییر می باشد. و شما می توانید برای دریافت مشاوره قیمت، با مرکز تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی در ارتباط باشید.

افراد حاظر در این مجموعه مهارت بسیار بالایی در انجام فرآیند کراتینه مو داشته و با استفاده از بهترین مواد، نتیجه فوق العاده ای را برای شما رقم خواهند زد.

کراتینه ی مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *