بدانیم

شناخت عوامل آسیب زننده مو + راه اصلی درمان

کراتینه ی موهای آسیب دیده

یکی از مهم ترین اجزا بدن که در صورت عدم مراقبت دچار آسیب های بسیاری خواهد شد، مو ها می باشند. از آنجایی که این عضو یکی از اِلمان های زیبایی در دنیای مد محسوب می شود، سلامت و درخشندگی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آسیب های مو ممکن است بر اثر عوامل بسیاری رخ دهند. و خشکی، سوختگی، وز مو و دیگر عوامل این چنینی را به دنبال دارد. از این رو اکثر افرادی که دچار چنین مشکلی می باشند، به فکر راهی برای درمان آن هستند. امروزه بهترین راه، کراتینه ی موهای آسیب دیده می باشد.

با استفاده از این روش، معضلات مویی خود را درمان نمایید. و موهای خودتان را از خشکی و سوختگی نجات دهید.

بیشتر بدانید: ماسک مو کراتینه خانگی

کراتینه ی موهای آسیب دیده

اصلی ترین موارد آسیب زننده به موها

مراقبت های نادرست از مو، استفاده از مواد بی کیفیت رنگ مو و… بسیاری از موارد دیگر می تواند باعث آسیب به مو های شما شود. و اکثر این موارد کمبود پروتئین مو را نیز به همراه دارد. از این رو بیشتر افراد به دنبال یک راه سریع برای درمان موهای خود می باشند. در بین تمام راه های درمانی، کراتینه مو های آسیب دیده بهترین و سریع ترین روش ممکن می باشد. اما قبل از آن بهتر است با مواردی که باعث بروز این آسیب ها می شود آشنا شوید. تا بتوان با دوری از این موارد به بهبود وضع موهایتان کمک کنید.

شناخت آسیب های مو قبل از کراتینه ی موهای آسیب دیده

  1. استفاده از رنگ موهای بی کیفیت: استفاده از رنگ موی بی کیفیت و یا استفاده مدام از آن حتی در صورت بالا بودن کیفیت مواد، هر دو به یک اندازه می باعث بروز آسیب در موهای شما می شود.
  2. مش و دکلره: این دو روش در گذشته بسیار متداول بوده. اما این روزها به دلیل بروز آسیب های زیاد در موها، منسوخ شدند. اما اگر قصد انجام این کار را دارید، به دلیل حساس بودن این روش ها بهتر است انجام آن را به یک متخصص بسپارید. در غیر این صورت موهای شما دچار سوختگی و ریزش شدید خواهد شد.
  3. عدم استفاده از محصولات مراقبت از مو: مو نیز مانند سایر اعضا بدن نیاز به مراقبت دارد. استفاده از محصولات مراقبت از مو با کیفیت در این راستا بسیار تاثیر گذار می باشد. و تا حدودی از خشکی، وز و ریزش مو های شما پیشگیری می نماید. در صورتی که از هیچ یک از این محصولات استفاده نمی نمایید، مواد مغذی لازم برای موهایتان فراهم نمی شود. از این رو باعث برئز آسیب هایی در موهای خود می شوید.
  4. اتو و سشوار: این دو ابزار که برای صافی موها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند جزو آسیب زننده ترین ابزار ها می باشد. استفاده مدام از این ابزار ها ساختار موهای شما را از بین می برد. و آسیب بسیاری به آن ها وارد می شود. اگر قصد صافی موهای خود ا دارید، روش کراتینه مو بهترین راه برای شما می باشد.
بیشتر بدانید
علت وز مو + راه های درمان

موارد فو ق الذکر از مهم ترین عوامل ایجاد آسیب به موها به صورت غیر طبیعی می باشد. پس قبل از کراتینه موهای آسیب دیده، این موارد را به خاطر بسپارید. تا بار دیگر آن ها را تکرار نکنید. و با این کار ماندگاری کراتینه ی مو خود را بالا برده. و مدت زمان بیشتری از سلامت موهای خود لذت خواهید برد.

دقت کنید: اشتباهات بعد از کراتینه مو

کراتینه ی مو

جمع بندی

اگر برای درمان آسیب مو خود و انجام فرآیند کراتینه مو به دنبال یک مرکز خوب و معتبر می باشید، می توانید به خانواده متخصص و حرفه ای مرکز کراتینه مو مهسا فتحی بپیوندید.

این مجموعه با در نظر داشتن متد روز و توجه به روش های نوین بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به قسمت ” نمونه کار ” از تجربه مشتریانی که به این مجموعه مراجعه نمودند بهره مند شوید. و با خیال راحت برای درمان موهای آسیب دیده خود از قسمت ” رزرو وقت ” به صورت آنلاین نوبت خود را دریافت نمایید.

پرسنل این مجموعه بی صبرانه منتظر حضور شما هستند. تا با هنر خود سلامت موهایتان را به شما هدیه دهند.

کراتینه ی مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *