بدانیم

کراتینه موی برزیلی

کراتینه موی برزیلی

یکی از روش های بسیار کارآمد امروزی برای صاف نمودن موها، فرآیند کراتینه مو می باشد. زیرا امروزه اکثر بانوان به صافی موهایشان بسیار اهمیت می دهند. به خصوص افرادی که افرادی که دارای موهای بسیار فر و یا به اصطلاح برزیلی می باشند. البته نه اینکه موهای صاف برتری خاصی نسبت به موهای فر داشته باشند! بلکه صرفا این افزایش تقاضا به جهت ایجاد تغییر در ظاهر و راحتی در حالت دهی موها و مرتب کردن آن ها می باشد. در برخی موارد حتی روش کراتینه مو، به عنوان یک روش درمانی، باعث از بین رفتن آسیب های مو می شود. از این رو در این مقاله قصد داریم تا دربارهی کراتینه موی برزیلی بیشتر صحبت نماییم.

با ما همراه باشید تا با فرآیند این روش، تاثیرات و مزایا مهم آن بیشتر آشنا شوید.

کراتینه موی برزیلی چیست؟

به طور کلی حدود 95 درصد ساختار مو از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است. و در بسیار مواقع و بر اساس عوامل مختلفی ممکن است میزان این پروتئین کاهش یافته و شما با کمبود پروتئین مو مواجه شوید. در این میان افرادی که دارای موی فر برزیلی می باشند با دردسر بیشتری مواجه هستند. زیرا میزان وز مو و خشکی در آن ها افزایش می یابد. پس با استفاده از روش کراتینه موی برزیلی می توان پروتئین از دست رفته را به مو بازگرداند. و از آنجایی که شست و شو، حالت دادن و نگهداری موهای صاف بسیار آسان تر از موهای فر و حالت دار است، طی چندین سال اخیر این روش در بین اکثر بانوان بسیار پرطرفدار تر شده است.

بیشتر بدانید
بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت کراتینه مو

این روش از کراتینه مو ها در سال 2000 میلادی، وارد دنیای مد شد. اوایل از این روش تنها به جهت زیبایی استفاده میشد. اما بعد از مدتی و پی بردن به فواید کراتینه مو، این روش برای درمان موهای آسیب دیده نیز مورد استفاده قرار گرفت. همچنین اگر موهای شما دارای سلامت کامل باشد با استفاده از این روش می توان آن را تقویت نمود.

نکته: اگر جزو افرادی می باشید که برای سلامت موهای خود ارزش بالایی قائل هستید و از طرفی عاشق پیچ و تاب و فر موهای خود می باشید، می توان از روش های مکمل: پروتئین تراپی مو و بوتاکس مو که میزان صافی کمتری دارند، استفاده نمایید.

تغییرات مو بعد از فرآیند

در کراتینه برزیلی، یک لایه پروتئینی روی ساقه موهای شما قرار می گیرد که این لایه پروتئینی از جنس کراتین است. کراتین، یک ماده حیاتی برای محافظت و ترمیم موهای شما است و زمانی که این ماده روی ساقه مو قرار می گیرد، تارهای مو صاف و درخشان می شوند و قسمتهای آسیب دیده مو ترمیم خواهد شد. به همین دلیل است که بعد از کراتینه برزیلی، شما شاهد صاف شدن، درخشندگی و تقویت ساقه های موی خود خواهید بود. پس با انجام فرآیند کراتینه موی برزیلی شاهد صاف، درخشان و تر شدن موهای خود خواهید شد.

جالب است بدانید این روش، برای موهای رنگ شده و طبیعی قابل انجام است. به خصوص اگر موهای شما فر و یا وز هم باشد، تغییرات موهای خود را بیشتر احساس خواهید نمود. به طوری که موهای شما کاملا صاف و پرپشت به نظر خواهد رسید.

بیشتر بدانید
چه زمانی باید از مواد پروتئین تراپی مو استفاده نمود؟

کراتینه مو

مرکز تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی با چندین سال تجربه و حضور افراد متخصص و ماهر در این زمینه از بهترین مواد برای زیبایی بیشتر موهای شما استفاده می نماید. شما از بخش ” نمونه کار ” می توانید با رضایت مشتریان قدیمی این مجموعه آشنا شوید. سپس با خیال راحت زیبایی و درمان موهای خود را به تیم خبره ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *