بدانیم

چرا بعد از صافی کراتینه، موها وز می شود؟

وز مو بعد از کراتینه

اکثر افراد با هدف دستیابی به صافی و سلامت مو از روش کراتینه مو استفاده می نمایند. و دوست دارند موهایشان تا مدت طولانی لخت و صاف باشد. زیرا داشتن موهای سالم و زیبا، تاثیر زیادی روی زیبایی چهره و جذابیت ظاهری دارد. از این رو مسئله وز مو بعد از کراتینه امری ناراحت کننده و آزار دهنده می باشد. لازم است بدانید این آسیب مو بر اثر عوامل مختلفی در طی فرآیند کراتینه رخ می دهد. از این رو در این مقاله مواردی که موجب بروز وز مو بعد از کراتینه مو می شود را بررسی می نماییم.

چرا موهای بعد از کراتینه وز می شوند؟

مواد پروتئین تراپی مو

  • مواد بی کیفیت کراتینه مو

انتخاب درست مواد کراتینه مو، اولین قدم برای انجام این فرآیند می باشد. زیرا این مواد از ترکیبات شیمیایی می باشد. و در صورتی که از مواد با کیفیت انتخاب نشود، ممکن است آسیب زیادی به موهای شما وارد نماید. یکی از بارز ترین این آسیب ها، وز مو بعد از کراتینه می باشد.

با استفاده از مواد باکیفیت و درجه یک، تکنیک های کراتینه به دست متخصصین آن به خوبی قابل انجام است. و می توان مواد کراتینه را به درستی روی موها چسباند. و تنها افراد بی تجربه که آشنایی کاملی با مواد مرغوب ندارند، از مواد ارزان و بی کیفیت موچود در بازار خریداری می نمایند. از این رو کراتینه مو به روش اصولی و درست، قابل انجام نیست.

  • تجربه و مهارت اپراتور در انجام کراتینه مو

مراحل انجام کراتینه مو دارای ترتیب و نظم خاصی می باشد. که هر کدام از آن ها باید در مدت زمان معینی، با توجه به ابزار و مواد مختلف، صورت گیرد. اگر اپراتور مربوطه از تجربه کافی برخوردار نباشد، نمی تواند این مراحل را به صورت اصولی انجام دهد. از این رو موهای شما، مواد کراتینه را به خوبی جذب نمی نماید و نتیجه ی دلخواه برای شما به دست نمی آید. همچنین آسیب هایی چون وز مو بعد از کراتینه در چنین مواردی بسیار شایع است. پس زمان لازم و زیادی را برای انتخاب بهترین سالن کراتینه مو در تهران و اپراتور های متخصص، اختصاص دهید. و برای انجام این کار اصلا عجله نکنید.

بیشتر بدانید
همه چیز در باره ی کراتینه موهای خشک!

پرسنل حرفه ای و با تجربه مجموعه تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی، به شما کمک می نمایند، تا از طریق شناخت جنس موی خود بهترین روش را انتخاب نمایید. و با استفاده از مواد با کیفیت و تجربه فوق العاده، زیبایی، صافی، لطافت و سلامت را به موهای شما هدیه می نمایند.

وز مو بعد از کراتینه

  • توجه به مراقبت های بعد از کراتین مو

عدم توجه به مراقبت های بعد از کراتینه مو می تواند ماندگاری کراتینه مو را کم نموده و در مدت زمان بسیار کم باعث بروز وز مو بعد از کراتینه شود. زیرا هرچقدر هم که اپراتور های با تجربه با استفاده از مواد کراتینه مرغوب روش کراتینه را برای موهای شما به کار گبرند، اما شما برای حفظ آن ارزش قائل نباشید، نتیجه ی نهایی در کمترین زمان از بین می رود. 

از این رو مراقبت های بعد از کراتینه مو را جدی بگیرید. با استفاده از محصولات و روش های صحیح، سلامت موهای خود را ماندگار تر نمایید. استفاده از ماسک موهای مغذی، شامپو مو بعد از کراتینه، استفاده صحیح و به اندازه از وسایل حرارتی و دیگر موارد این چنینی، همگی در سلامت موهای شما تاثیر گذار است.

  • خشک کردن اصولی موها 

پیچیدن حوله به دور مو به همراه حرکات سریع دست برای خشک نمودن مو بعد از استحمام اصلا روش درستی نیست. به خصوص برای کسانی که موهای خود را به تازگی کراتینه نموده اند، این کار به مرور زمان موجب وز مو بعد از کراتینه می شود.

برای خشکی مو بعد از استحمام تنها کافی است به آرامی با حوله آب موهای خود را بگیرید. سپس با استفاده از باد سشوار از فاصله مناسب موهای خود را خشک کنید.

بیشتر بدانید
کراتینه ی موی کم پشت

وز مو بعد از کراتینه

جمع بندی

در این مقاله مواردی که موجب وز مو بعد از کراتینه می شود را بررسی نمودیم.

همانطور که می دانید کراتینه روشی فوق العاده برای صافی و از بین بردن وز مو می باشد. اما در صورتی که مراقبت های لازم انجام نگیرد و یا در بسیاری از موارد سهل انگاری نمایید، این آسیب به سرعت باز می گردد. پس به موارد فوق الذکر توجه نمایید، تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

تیم تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی آماده هرگونه خدمت رسانی در زمینه سلامت موها به شما عزیزان می باشد. همین حالا می توانید از قسمت نمونه کار ها با تجربه و توانایی پرسنل این مجموعه بیشتر آشنا شوید. و از قسمترزرو وقت به صورت آنلاین نوبت خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *