بدانیم

کراتینه ی موی کم پشت

کراتینه ی موی کم پشت

یکی از موضوع های داغ امروز که در محیط های آرایشی بسیار مورد بحث قرار می گیرد، استفاده از روش کراتینه مو برای درمان آسیب ها و صافی مو می باشد. زیرا این روش، جزو جدید ترین متد های روز  برای داشتن موهای صاف، براق و سلامت است. با استفاده از این روش می توان زیبایی و سلامت موها را به صورت یکجا تجربه نمود. اما یک سوال همیشگی در ذهن اکثر افراد جود دارد. و آن این است که: ” آیا کراتینه موی کم پشت نیز امکان پذیر است؟ ” و یا اینکه ” با استفاده از این روش حجم موهایشان کمتر می شود؟ “

جواب تمامی این سوال ها در ادامه ای مطلب وجود دارد. اگر جزو افرادی با موی کم پشت هستید، با ما همراه باشید تا با ویژگی های این روش درمانی-زیبایی موها بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بدانید: کمبود پروتئین مو چیست + راه درمان

تفاوت کراتینه و ریباندینگ مو

آیا کراتینه ی موی کم پشت امکان پذیر است؟

اکثر افرادی تراکم موهایشان کم است، و یا دارای موهایی با تار نازک هستند نسبت به کراتینه ی موهای خود کمی نگرانی دارند. این نوع موها معمولا به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

  1. حجم موهای فر و مجعد به دلیل حالت خاصشان، بیشتر از مقدار طبیعی و واقعی می باشد. از این رو کم پشتی موها هنگامی که هنوز فر باشد، زیاد به چشم نمی آید. این افراد بعد از فرآیند کراتینه ی موهای خود، تغییر محسوسی در حجم موهایشان حس خواهند نمود. زیرا وز و حالت موهای آن ها از بین می رود. و موهایی صاف، درخشان و لطیف نصیب آن ها می گردد. در واقع حجم مو بعد از کراتینه، همان حجم واقعی موهای شما است. پس نگران این موضوع نباشید.
  2. افرادی که نوع موهایشان از ابتدا صاف بوده است، کمتر از دسته قبلی کم شدن حجم موهایشان را احساس می کنند. زیرا در آن ها هیچ وز و حالتی وجود نداشته که حجم نمادین به موها بدهد. و پس از کراتینه ی موی کم پشت و صاف، تغییر محسوسی در حجم موهای شما رخ نمی دهد.
بیشتر بدانید
تفاوت احیا و کراتینه مو

برای درک بهتر این موضوع، بهتر است به صفحه نمونه کار های کراتنیه مو در مرکز تخصصی مهسا مهسا فتحی سر بزنید. در این بخش عکس تمامی مدل های مو به صورت (قبل و بعد از کراتینه) موجود می باشد. و شما با خیال راحت می توانید موهای خود را به تیم حرفه ای این مجموعه بسپارید.

توجه: مراقبت های بعد از کراتینه مو برای ماندگاری بیشتر

تاثرات کراتینه مو

مزایا و فواید مهم کراتینه موی کم پشت

  • شانه پذیری راحت تر: همانطور که می دانید هنگام شانه نمودن مو، ممکن است مقدار زیادی از تار موها کنده شود. اما بعد از کراتینه موی کم پشت، شانه پذیری آسان تر شده. و مقدار کمتری از موهای شما کنده می شود.
  • ایجاد لطافت و از بین رفتن خشکی مو با فرآیند کراتینه ی موی کم پشت
  • عدم نیاز به استفاده از سشوار و اتو برای صاف نمودن مو ها. و در نتیجه سلامت بیشتر موها
  • ماندگاری صافی، درخشندگی و لطافت مو تا مدت حداقل ۶ ماه (هر روشی بعد از گذشت زمانی مشخص نیاز به ترمیم مجدد دارد)
  • بترین روش صافی مو در کمترین زمان

بیشتر بدانید: مانداگری کراتینه ی مو

کراتینه ی موهای آسیب دیده

سایر روش های جایگزین

اگر به فر و پیچ و تاب موهای خود علاقه دارید، از طرفی قصد آنجام فرآیند کراتینه مو برای سلامت آن را دارید، قطعا بزرگترین نگرانی شما از بین رفتن فر موهایتان است. هیچ نگران نباشید! در این مواقع می توانید از روش های جایگزین زیر استفاده نمایید. که میزان صافی در آن ها بسته به نیاز شما متفاوت می باشد.

  1. پروتئین تراپی مو
  2. بوتاکس مو
بیشتر بدانید
درمان موخوره و خشکی مو با کراتین

کراتینه ی مو

انتخاب بهترین مرکز برای کراتینه ی مو

مهم ترین ویژگی برای انتخاب یک مرکز معتبر جهت انجام کراتینه ی موهای کم پشت تجربه کافی و مهارت پرسنل آن مجموعه می باشد. همچنین استفاده از بهترین مواد و برند برای انجام فرایند کراتینه مو از دیگر ملزومات یک مرکز تخصصی می باشد. تیم حرفه ای مهسا فتحی با هدف رضایت مشتریان و توجه به سلامتی آنان، بهترین مواد را برای بازگرداندن شادابی موهای شما استفاده می نماید.

اگر به فکر داشتن موهای سالم و درخشان هستید، همین الآن و بدون فوت وقت از قسمت ( رزرو وقت ) زمان خودتون رو انتخاب کنید.

کراتینه ی مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *