بدانیم

بهترین روش صافی مو

یکی از پارامتر های زیبایی در دنیای مد امروزی، صافی مو می باشد. از این رو طی دوره های مختلف، روش های زیادی برای به دست آمدن این ویژگی به وجود آمده است. روش هایی مانند: ریباندینگف صافی ژاپنی، کراتینه مو و…. همگی در صافی مو تاثیر گذار هستند. اما آنچه برای شما مهم می باشد،  این است که بهترین روش صافی مو کدام است؟ و در صورت استفاده از کدام یک از این روش ها موهای شما دچار آسیب کمتری می شود؟

بهتر است بدانید هر یک از این روش های مذکور دارای مزایا و معایب مختص به خود می باشد. اما اگر به دنبال بهترین آن می باشید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین روش صافی مو

انتخاب بهترین روش صافی مو

برای بسیاری از شما پیش آمده است که زمان بسیاری را در اینترنت به دنبال یک سالن و روش مناسب برای دریافت خدمات صافی مو بوده اید. و در نهایت متوجه شده اید که هرکدام از آن ها دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند. از این رو در انتخاب بهترین روش صافی مو دچار تردید بسیار شده اید.

بهتر است بدانید انتخاب یک روش برای صافی مو نیازمند شناخت عوامل مختلف می باشد. تنها در این صورت است که شما می توانید یک روش مطمئن را بدون دغدغه انتخاب نمایید. امروزه سه روش 1. کراتینه مو 2. پروتئین تراپی مو 3. بوتاکس مو، از بهترین روش ها برای درمان آسیب و ایجاد صافی می باشند. و اکثر مراکز معتبر زیبایی-درمانی از این روش سه روش برای لطافت، زیبایی و سلامت موهای شما استفاده می نمایند. اما اینک کدام یک از این ها برای شما مناسب تر است را در ادامه مطلب متوجه خواهید شد. هر یک از شما با بررسی مواردی که در ادامه بیان می شود، می تواند تشخیص دهد که از کدام روش صافی استفاده نماید.

بیشتر بدانید
کراتینه ی موی کم پشت

  • بررسی میزان آسیب در موها

بسیاری از شما به سبب آسیب های مو همچون: خشکی و وز مو به دنبال یک رو صافی مطمئن می باشید. همانطور که می دانید این آسیب ها بر اثر عوامل مختلف بسیاری رخ می دهند. و میزان هر کدام از آن ها در موی افراد مختلف، متفاوت می باشد. همچنین برخی افراد نیز ممکن است دچار دیگر آسیب هایی چون: ریزش مو، شکنندگی و حالت کشسانی و از این قبیل مشکلات نیز باشند. در چنین مواردی شما باید با توجه به نوع و میزان آسیب ها، روش صافی مورد نظر خود را انتخاب می نمایید. برای مثال اگر آسیب موی شما شدید است، پروتئین تراپی مو بهترین روش درمانی در چنین مواقعی می باشد. اما از آنجایی که این روش صافی زیادی ندارد، می توان از روش کراتینه احیا کننده مو نیز استفاده نمود.

با این حال برای تشخیص بهره مندی از هر یک از این روش ها، باید با افراد متخصص مشورت نمود.

بیشتر بدانید: کراتینه ی موهای آسیب دیده

  • توجه به جنس موها برای انتخاب بهترین روش صافی مو

فراموش نکنید که مهم ترین عامل اطلاع از جنس موها می باشد. پس قبل از اینکه به سراغ شناخت روش های مختلف بروید، ابتدا جنس مو های خود را بررسی نمایید. سپس از طریق مشورت با متخصصین این زمینه می توانید، بهترین روش صافی مو که متناسب با جنس موهای شما می باشد را انتخاب نمایید.

پرسنل حرفه ای و با تجربه مجموعه تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی، به شما کمک می نمایند، تا از طریق شناخت جنس موی خود بهترین روش را انتخاب نمایید. و در نهایت از زیبایی، صافی، لطافت و سلامت موهای خود لذت ببرید.

  • موهای شما چند سال دارد؟

روش های صافی مو ممکن است با توجه به سنین مختلف، تاثیرات مختلفی نیز داشته باشد. مثلا افراد سن بالا برای دریافت نتیجه ی فوق العاده تر، بهتر است از روش بوتاکس مو استفاده نمایند. زیرا این روش برای جوان تر شدن موها در این سن بسیار مناسب می باشد.

بیشتر بدانید
کراتینه موی فر

با این حال باز هم مشورت با متخصصین را فراموش نکنید.

کراتینه ی مو

جمع بندی

در این مطلب درباره بهترین روش های صافی مو و عوامل موثر برای انتخاب هر یک از این روش ها را برای شما بررسی نمودیم. و امیدواریم تا با استفاده از این مطالب بهترن تصمیم گیری را برای سلامت و زیبایی موهای خود داشته باشید.

به یاد داشته باشید که در همه ی موارد کمک گرفتن از متخصصین بهترین راه حل برای انتخاب بهترین روش می باشد. از این رو پرسنل مجموعه مهسا فتحی با استفاده از توانایی و تخصص خود شما را در این مسیر یاری می نمایند. و شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از تعرفه با این مجموعه در تماس باشید. و سپس از قسمت ” رزرو وقت ” به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو نمایید.

این مجموعه با در نظر داشتن نیاز و سلامت مشتریان از بهترین مواد کراتینه مو برای زیبایی و صافی موهای شما استفاده می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *