بدانیم

انواع کراتینه مو

انواع کراتینه مو

یکی از پرطرفدار ترین روش های چند سال اخیر برای صافی و حفظ سلامت مو، کراتینه مو است. از این رو افراد زیادی برای داشتن موهایی زیبا و ابریشمی علاقه مند به استفاده از این روش هستند. موضوع جالب آن است که کراتینه مو دارای انواع مختلفی می باشد. و هرکدام از این روش ها برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. به همین خاطر قبل از اقدام برای بهره مندی از روش کراتینه مو ، نیاز است با انواع کراتینه مو و تاثیرگذاری هرکدام بیشتر آشنا شوید.

زیرا با اطلاع از انواع کراتین مو و کاربرد هر یک از آن ها، می توانید بهترین گزینه ممکن را برای صافی و تقویت موهای خود انتخاب کنید و بهترین نتیجه را از کراتینه موهای خود دریافت کنید.

انواع کراتینه مو

انواع کراتینه مو بر اساس کاربرد

می دانید که موها دارای پروتئینی به نام کراتین هستند. در صورتی که میزان این ماده در موها کاهش یابد، مو دچار آسیب های زیادی از قبیل: وزی، خشکی مو، بی حالتی، ریزش، شکنندگی و… می شود. از این رو بسیاری از افراد از انواع کراتینه مو برای سلامت موهایشان استفاده می نمایند.

از طرفی برخی از افراد می خواهند تا با یک تغییر جزئی، کمی چهره خود را متفات تر نمایند. از این رو روش کراتینه می تواند در این امر شما را یاری نماید.

پس به طور کلی می توان نتیجه گرفت که کراتینه مو به دو جهت مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به صورت کامل و جامع هر یک از این روش ها را بررسی می نماییم.

بیشتر بدانید
بهترین روش های جایگزین کراتینه مو

صافی مو

  • کراتینه احیا مو:

در این روش از انواع کراتینه، هدف اصلی احیا با حفظ حالت مو می باشد. این مورد که یکی از مهم ترین کاربرد های کراتینه مو است، می تواند ضمن سلامت مو، حالت و پیچ و تاب آن را حفظ نمای. زیرا برخی افراد نیازی به صافی موهای خود ندارند. و یا حتی یا علاقمند به صافی نبوده و می خواهند حالت فر موهای خودش را حفظ کند. در این روش مو به راحتی و بدون صافی احیا می شود. در واقع این روش برای ترمیم موهای آسیب دیده به خصوص برای افرادی که تار موهای نازکی دارند بسیار مناسب است.

  • کراتینه احیا و صافی مو:

در این روش از انواع کراتینه مو هدف اصلی احیا و صافی به طور همزمان می باشد. در واقع یک فرد با هر مدل مویی، چه طبیعی چه رنگ و دکلره شده در صورتی که دارای آسیب مویی باشد، می تواند ضمن بهره مندی از سلامت موهای خود همزمان از صافی آن نیز بهره مند شود. در این روش موهای شما به میزان 80 درصد صافی دارد. و شما موهایی سالم، شاداب، براق و صاف و خوش حالت خواهید داشت. در واقع به نوعی بهترین روش صافی مو برای مدت زمان طولانی، کراتینه مو می باشد.

انواع کراتینه مو

 

جمع بندی

به طور کلی انواع کراتینه مو بهترین راه برای صافی و احیا مو می باشد. زیرا از مهم ترین تاثیرات کراتینه مو این است که بلافاصله بعد از انجام این فرآیند نتیجه آن کاملا مشهود می باشد. و شما صافی و لطافت موهای خود را به طور کامل لمس خواهید نمود. همچنین به مرور زمان ریزش و شکنندگی موهای شما نیز کم خواهد شد. بهتر است بدانید بعد از انجام این فرایند نیاز به هیچ گونه مراقبت خاصی نمی باشد و به راحتی می توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

بیشتر بدانید
کراتینه احیا کننده مو ( درمان موهای آسیب دیده )

درست است که بعد از کراتینه مو نیاز به مراقبت های ویژه ای نیست. اما مراقبت های روتین از موهای خود را هیچ گاه فراموش نکنید. چون ممکن است تمام زحمات این درمان را از بین برده و دوباره موهای خود را با آسیب های مختلفی مواجه نمایید.

اگر به فکر داشتن موهای سالم و درخشان هستید، همین الآن و بدون فوت وقت از قسمت ( رزرو وقت ) زمان خودتون رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *