بدانیم

خدمات رنگ مو

خدمات رنگ مو

مو یکی از مهم ترین اِلمان های زیبایی در ظاهر هر فردی می باشد. از این رو تغییرات آن موجب کمی تغییر در چهره شما نیز می شود. یکی از تغییراتی که تاثیر بسیار زیادی در چهره افراد مختلف دارد، خدمات رنگ مو است. با استفاده از این خدمات شما می تواند تا مدت زیادی یک تنوع زیبا و کاملا طبیعی در چهره خود ایجاد نمایید. در گذشته از رنگ مو بیشتر برای پوشاندن سفیدی مو ها استفاده میشد. اما امروزه از رنگ مو برای آرایش و زینت استفاده می شود.

بیشتر بانوان برای شرکت در مراسم های مختلف و یا موقعیت های گوناگون و یا حتی به صورت دلبخواهی از رنگ موهای متناسب با پوست و رنگ چشم خود انتخاب می نمایند. اما با این حال برای بسیاری از افراد سوال است که چه رنگ مویی برای آن ها مناسب تر است؟ و یا اصلا چه مدل رنگ موهایی وجود دارد؟

برای دریافت پاسخ این سوال ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات رنگ مو

تاریخچه آرایش مو با رنگ

قبل از اینکه با انواع خدمات رنگ مو آشنا شوید، شاید برایتان جالب باشد که این خدمات از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

مصریان یکی از بزرگترین تمدن های دنیا بودند. و برای اولین بار مردمان این کشور از حنا برای پوشاندن موهای طبیعی خاکستری خود استفاده نمودند. چندین سال بعد، مردمان یونان و روم نیز از عصاره های گیاهی برای رنگ مو خود استفاده کردند. و کم کم استفاده از مواد طبیعی مختلف برای تغییر رنگ مو ها در بین مردمان کشور ها دیگر نیز گسترش یافت. اما حنا و دیگر مواد طبیعی بعد از مدتی از روی مو پاک می شدند. در واقع به مرور زمان اثر این مواد کم شده و رنگ طبیعی مو دوباره نمایان می شد.

بیشتر بدانید
رنگ مو بدون دکلره

در دهه 1800 میلادی یک شیمی دان انگلیسی به نام ویلیام هنری پرکین، به صورت تصادفی متوجه شد با استفاده از یکسری مواد، می توان رنگ طبیعی مو را به صورت دائم تغیر داد. و به این ترتیب پرکینز اولین رنگ مو را که به صورت مات بود، در سال 1863 ایجاد کرد.

امروزه بیشتر بانوان برای جذابیت بیشتر و تنوع، از خدمات رنگ مو استفاده می نمایند. مدل های زیادی برای تغییر رنگ مو وجود دارد. از این رو افراد حق انتخاب های زیادی دارند. در ادامه هر یک از این مدل ها را به شما معرفی می نماییم.

بیشتر بدانید: کراتینه موی رنگ شده

خدمات رنگ مو

آشنایی با انواع خدمات رنگ مو

در ابتدا از رنگ های تک برای تنوع موها استفاده می نمودند. بعد ها مدل چند رنگ مش جزو رنگ های ترند مو قرار گرفت. و تا مدت ها اکثر بانوان از این مدل برای مراسم های رسمی استفاده می نمودند. اما امروزه در صنعت مد، مدل های جذاب و ترند تری وجود دارد. که هرکدام از آن ها زیبایی خاص خود را دارند.

  • هایلایت مو: در این مدل رگه های روشن لا به لای موهای تیره ی سر ایجاد می شود. هایلایت مو کاملا تخصصی می باشد. و بهتر است برای دریافت این خدمات به افراد متخصص مراجعه نمایید.
  • لولایت: مدل لویلایت مانند هایلایت برای ایجاد عمق و بعد در موها انجام می شود. اما لولایت به خاطر تیره تر بودن، برای موهای روشن استفاده می شود. در واقع این مدل متضاد هایلایت است.

هایلایت معمولا روی موهای تیره بهتر دیده می شود. و لولایت نیز برای موی روشن مثل بلوند انجام می شود.

  • مدل آمبره سامبره: آمبره مو یکی از زیباترین خدمات رنگ به خصوص برای خانم‌های جوان می باشد. در این مدل درجه رنگ مو از سمت ریشه به ساقه، روشن تر می شود. یعنی هر چه به ساقه مو می‌رسیم رنگ آن روشن‌تر می‌شود. و سامبره کمی پیشرفته‌تر آمبره است. و رنگ تیره کاملا از قسمت ریشه مو شروع می شود.
  • بالیاژ مو: در مدل بالیاژ، مو به صورت تکه ای رنگ می شود. بالیاژ تقریبا شبیه هایلایت است. با این تفاوت که در این روش رنگ زمینه مو اختلاف زیادی با رنگ لایت آن ندارد. کسانی که موهایی کم‌حجم دارند و می‌خواهند موهایشان پرحجم‌تر جلوه کند، می توانند از این روش استفاده نمایند.
بیشتر بدانید
انواع مدل های رنگ مو روشن زنانه

نکته: بالیاژ لغتی فرانسوی است که به معنای جاروکردن یا از این‌سو به آن‌سو رفتن است. دلیل انتخاب نام بالیاژ برای این نوع تکنیک رنگ مو نیز، حرکت آزادنه‌ی رنگ بر روی مو است.

  • رنگ مو فانتزی: طی چند سال گذشته رنگ مو فانتزی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین خدمات رنگ مو شناخته می شود. این مدل رنگ مو دارای تنوع زیادی است و به روش های مختلف امکان پذیر است. اما در مقابل دیگر روش ها از ماندگاری کمتری برخودار است.

بیشتر بدانید: کراتینه موی دکلره

کراتینه مو

مرکز خدمات کراتینه و رنگ مو مهسا فتحی

مرکز تخصصی کراتینه مو رنگ مو مهسا فتحی، ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد. پرسنل این مجموعه جزو افراد متخصص و ماهر در زمینه آرایش مو می باشند. این مرکز به روز ترین مدل های رنگ مو را به مشتریان خود ارائه می نماید.همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

در واقع پرسنل مجموعه مهسا فتحی به صورت تخصصی و با اطلاعات کاملی که درباره مو و آسیب های آن دارند، در این مرکز خدمات آرایشی و مراقبتی مو را با کیفیت بالا به شما ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *