بدانیم

رنگ مو جدید برای سال نو

رنگ مو جدید

با نزدیک شدن به سال نو، اکثر بانوان برای ایجاد کمی تغییر در چهره و زیبایی بیشتر، به دنبال رنگ مو های جدید هستند. زیرا تغییر رنگ موها یکی از متداول ترین روش ها برای ایجاد تازگی و تجدیدنظر در ظاهر است.

هر ساله صنایع زیبایی و مد جهان چندین مدل و رنگ‌مو را به عنوان پرطرفدار ترین رنگ سال معرفی می نمایند. این رنگ و مدل ها توسط متخصصان رنگ‌مو و طراحان حرفه‌ای براساس روند رنگ‌ها و اخبار مد جهان انتخاب می‌شوند. و افراد مختلف با توجه به رنگ پوست خود، نوع آرایش وهمچنین موقعیت های گوناگونی که دارند، می توانند هر یک از این مدل و رنگ ها را برای زیبایی بیشتر موهای خود انتخاب نمایند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با جدید ترین مدل و رنگ موها برای سال جدید آشنا نماییم.

رنگ مو جدید

رنگ مو جدید سال 1403-2024 چیست؟

  • بلوند قارچی: در حال حاظر این رنگ مو جدید، زیاد برای کسی شناخته نیست. اما یکی از بهترین رنگ ها برای سال جدید است. اگر دارای پوست روشن هسید، می توانید بلوند قارچی را برای زیبایی بیشتر موهای خود انتخاب نمایید.
  • رنگ بلوطی: یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار برای سال جدید، بلوطی می باشد. این رنگ در واقع یک رنگ قهوه ای با تناژ قرمز یا نارنجی است. که طرفداران خاص خود را دارد. این رنگ مو، به خوبی با تمام رنگ های پوست ترکیب می شود. اما در پوست های سرد، کنتراست بسیار زیبایی ظاهر می شود. اگر به این تناژ های رنگی علاقه دارید، بلوطی یک گزینه مناسب برای موهای شما می باشد.
  • بلوند پلاتینی: یکی از رنگ موهایی که در تمام سال ها همیشه جزو رنگ های ترند بوده، بلوند پلاتینی می باشد. این رنگ برای افرادی با پوست سفید و روشن و یا گلگون بسیار مناسب است. اگر به فکر یک تغییر بسیار چشمگیر هستید، این رنگ مو جدید، گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.
  • انواع هایلایت مو: چند سالی است که این روش، یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی مو محسوب می شود. تمام بانوان در هر سن و سالی با ترکیب های مختلف رنگی می توانند از روش هایلایت مو برای جذابیت بیشتر موهای خود استفاده نمایند.
  • رنگ موهای فانتزی: طی چند سال اخیر، رنگ موهای فانتزی اعم از: سبز، بنفش، آبی و دیگر موارد این چنین در بین تمام سنین به خصوص جوانان و نوجوانان بسیار پرطرفدار است. بیشتر افراد با استفاده از رنگ های فانتزی و روش آمبره مو، زیبایی موهای خود را چند برابر می نمایند.
بیشتر بدانید
بهترین رنگ کار مو تهران - مرکز زیبایی و سلامت مو مهسا فتحی

رنگ مو جدید

بهترین مرکز رنگ‌مو در تهران

در این مطلب، به طور خلاصه و واضح چند رنگ و مدل از ترند سال جدید را برای شما بررسی نمودیم. قطعا بسیاری از شما دغدغه انتخاب رنگ مناسب برای موهای خود را دارید. همچنین کیفیت مواد مصرفی در سلامت و زیبایی نهایی موهای شما بسیار تاثیر گذار است.

اگر می خواهید بهترین رنگ مو را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب نموده و از بهترین خدمات رنگ مو بهره مند شوید، باید بهترین سالن رنگ مو را برای دریافت این خدمات انتخاب نمایید.

پرسنل مرکز کراتینه و رنگ مو مهسا فتحی با هدف حفظ سلامت و زیبایی مو، بهترین خدمات را با استفاده از جدید ترین متد های روز به مشتریان خود ارائه می نمایند. همچنین این مرکز از بهترین مواد و ابزار مصرفی برای رنگ مو و خدمات احیا و صافی بهره مند می باشد. از این رو شما با خیال راحت می توانید زیبایی و سلامت موهایتان را به دستان قدرتمند تیم مهسا فتحی بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *