بدانیم

بروز ترین تکنیک و روش های رنگ مو

روش های رنگ مو

رنگ کردن مو یکی از متداول ترین روش ها برای افردای است که قصد تغییر و زیبایی بیشتر چهره خود را دارند. در گذشته تنها از چند رنگ و روش محدود برای انجام اینکار استفاده می شد. اما امروزه رنگ های بسیار متنوع و روش های گوناگونی برای انجام خدمات رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از خانم ها با این روش ها آشنایی دارند. اما لازم به ذکر است انجام هرکدام از آن ها نیازمند تخصص و مهارت کافی است. پس بهتر است هیچگاه به صورت خودسرانه تصمیم به انجام این کار نگیرید. و رنگ کردن موی خود را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

اگر قصد استفاده از روش های رنگ مو برای تغییر ظاهری خود را دارید، در ادامه این مطلب انواع تکنیک های امروزی و پرطرفدار را بررسی می نماییم.

آشنایی با تمام روش های رنگ مو امروزی

روش های رنگ مو

  • تکنیک هایلایت مو

از متداول ترین تکنیک های رنگ مو امروزی، هایلایت مو می باشد. این روش به زبان عامیانه به حالتی گفته می شود که در بین موهای تیره رگه های روشنی ایجاد شود. این روش رنگ مو با تکنیک های مختلفی چون: استفاده از کلاه یا فویل انجام می شود. توجه نمایید تفاوت رنگ بین موهای هایلایت شده و زمینه تیره مو دو تا سه درجه است.

  • روش رنگ مو – بیبی لایت

از دیگر روش های رنگ مو پرطرفدار، روش بیبی لایت مو می باشد. این روش کاملا مشابه هایلایت است با این تفات که دسته های مو در بیبی لایت بسیار باریک تر است. از این رو زیبایی ظاهری جذاب تری دارد. و سایه روشنی که در موها ایجاد می شود مرز باریک و کمتری دارد.

بیشتر بدانید
خدمات رنگ مو

این روش جزو روش های وقت گیر و زمان بر است. اما زیبایی فوق العاده نتیجه نهایی ارزش یکبار امتحان کردن را دارد.

روش های رنگ مو

  • استفاده از تکنیک لولایت برای زیبایی موها

لولایت مو از دیگر تکنیک های لایت می باشد. با این تفاوت که دقیقا برعکس روش هایلایت مو است. در این روش بخش هایی از مو تیره تر از زمینه می شود. در واقع این روش رنگ مو برای افرادی است که زمینه مو روشن دارند.

برای انجام تکنیک لولایت مو دقیقا مانند هایلایت می توان از کلاه یا فویل استفاده نمود.

  • بالیاژ، از پرطرفدار ترین روش های رنگ مو

کلمه بالیاژ در زبان فرانسوی به معنای ” جارو کردن ” است. در تکنیک بالیاژ مو برعکس هایلایت از هیچ کلاه یا فویل استفاده نمی شود. و دسته های مختلف مو را بدون هیچ نظمی رنگ می شود. در این روش معمولا موهای رنگ شده فاصله ی زیادی تا ریشه دارند. و هرچه به سمت نوک موها نزدیک تر شوید، تراکم لایت ها بیشتر و رنگ مو روشن تر می شود.

بالیاژ برعکس: این روش دقیق برعکس بالیاژ است. ینی هرچه به سمت نوک موها نزدیک تر شوید، رنگ مو تیره تر می شود.

روش های رنگ مو

  • روش آمبره مو

بسیاری از افراد تکنیک آمبره مو را شبیه به بالیاژ می دانند. اما این دو تکنیک از روش های رنگ مو دارای تفاوت های جزئی می باشند. که افراد ماهر در این زمینه قادر به تشخیص و انجام این کار هستند.

در روش آمبره مو ریشه مو باید تیره‌ تر از باقی قسمت ها باشد. و هرچه به نوک مو نزدیک تر شوید، موهای شما روشن‌تر می‌شود. در این حالت قسمت پایینی موها نیازمند دکلره می باشد. تا بتوان آن را با رنگ موی دلخواه خود رنگ نمایید.

بیشتر بدانید
رنگ مو بدون دکلره

سامبره مو: این تکنیک ملایم تر از آمبره می باشد. در واقع تغییر رنگ مو از ریشه تا نوک آرام تر اتفاق می افتد. از این رو مرز بین سایه روشن های مو بسیار کمتر است.

  • کالر ملتینگ: خاص ترین تکنیک از روش های رنگ مو

در آخر به خاص ترین روش که استفاده از آن بین جوان ها بسیار متداول است می رسیم. در روش کالر ملتینگ که به معنای ذوب شدن رنگ ها در یکدیگر است، از سه رنگ یا بیشتر استفاده می شود. به صورتی که هیچ لزومی ندارد این رنگ ها شبیه به یکدیگر باشد. و حتی می توان از رنگ موهای فانتزی نیز در این روش استفاده نمود.

در این روش شما می توانید هر رنگ دلخواهی را به ریشه مو بزنید و در رسیدن به نوک مو از تمام رنگ های دلخواه خود استفاده نمایید.

بهترین مرکز رنگ مو تهران

استفاده از  روش های رنگ مو برای زیبایی و جذابیت بیشتر، از متداول ترین روش های امروزی می باشد. و از آنجایی که حفظ سلامت مو امری بسیار مهم است، برای دریافت این خدمات بهتر است به یک مرکز تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی کراتینه مو رنگ مو مهسا فتحی، ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد. پرسنل این مجموعه جزو افراد متخصص و ماهر در زمینه آرایش مو می باشند. این مرکز به روز ترین مدل های رنگ مو را به مشتریان خود ارائه می نماید.همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

بیشتر بدانید
رنگ مو فانتزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *