بدانیم

پرطرفدارترین رنگ مو

پرطرفدار ترین رنگ مو

همه ی انسان ها، به خصوص بانوان نسبت به تغییرات مو و چهره خود واکنش مثبتی دارند. یکی از پرطرفدار ترین تغییراتی که امروزه در بین بانوان بسیار متداول است، تغییر رنگ مو می باشد. بانوان برای زیبایی بیشتر چهره خود با توجه به رنگ پوست و نوع آرایش خود از رنگ موهای مختلفی استفاده می نمایند. اما برخی رنگ مو ها برای تمام رنگ های پوست و سلیقه های مختلف مناسب می باشد. شاید برای شما سوال باشد پرطرفدارترین رنگ مو ها کدام است؟

در این مطلب مناسب ترین رنگ های مو برای پوست های مختلف و انواع سلیقه های گوناگون که همیشه و در سال های مختلف جزو ترند های روز می باشد را بررسی می نماییم.

پرطرفدار ترین رنگ مو در موقعیت های گوناگون کدام است؟

همانطور که می دانید تناژ های رنگ قهوه ای با رنگ پوست ایرانی ها که اکثرا گندمی هستند، سازگاری بیشتری دارد. از این رو اکثرا گمان می نمایند که پرطرفدار ترین رنگ مو، تناژ های قهوه ای می باشد. اما با برررسی های انجام شده، رنگ قهوه ای رتبه ی دوم را دارد. و رنگ همیشه پرطرفدار در بین بانوان و یا حتی آقایان رنگ مشکی می باشد. امروزه بسیاری از روش های رنگ مو مو اعم از: هایلایت مو، آمبره مو دیگر مدل های این چنینی روی موهایی با پایه مشکی انجام می شود.

بعد از رنگ موی مشکی، رنگ قهوه ای، سپس بلوند، قرمز شرابی و در آخر خاکستری می باشد. این رنگ ها در طی سالیان مختلف، جزو پرطرفدار ترین انتخاب ها بوده است.

بیشتر بدانید
خدمات رنگ مو

پرطرفدار ترین رنگ مو

رنگ موی پرطرفدار بلوند

چند سال است که افراد مختلف، در سنین گوناگون برای استفاده از خدمات رنگ مو، رنگ های بلوند و روشن را انتخاب می نمایند. از این رو می توان گفت که این تناژ ها جزو رنگ موهای پرطرفدار چند سال اخیر بوده است. اما آن هم بعد از مدتی از دنیای مد خارج می شود و جای خود را به رنگ های جدید تر می دهد. به همین علت نمی توان رنگ بلوند را، رنگ پرطرفدار دوره های مختلف دانست. تناژ های بلوند نیز مانند تمام رنگ های ترند گذشته، تنها چند سالی عضو پروپاقرص دنیای مد هستند؛ و بعد از آن کنار می روند.

انتخاب چه رنگ مویی مناسب است؟

انتخاب رنگ مو امری کاملا سلیقه ای است. اما اگر به دنبال یک رنگ پرطرفدار برای روزمره خود هستید، بهتر است رنگ های با تناژ های گرم و تیره انتخاب نمایید. همانطور که در مطالب فوق بیان نمودیم، رنگ های تناژ قهوه ای برای چهره ایرانی ها مناسب تر می باشد. در واقع تناژ قهوه ای به عنوان رنگ موی روزمره مناسب تر می باشد. و چهره شما را جوان تر می نماید.

اما برای موقعیت های خاص و یا مجالس گوناگون معمولا بانوان از رنگ موهای روشن برای مدل های مختلف رنگ مو مانند آمبره و سامبره مو، هایلایت و غیره استفاده می نمایند.

پرطرفدار ترین رنگ مو

جمع بندی

در این مطلب پرطرفدار ترین رنگ مو را در طی زمان و موقعیت های مختلف را برای شما بررسی نمودیم. هر یک از افراد با توجه به سلیقه شخصی و همچنین توجه به رنگ پوست خود می توانید هر یک از این رنگ ها را برای زیبایی بیشتر چهره خود استفاده نمایند. فقط دقت کنید که موی سر یکی از آسیب پذیر ترین اعضا بدن شما می باشد. زیرا بسیار نازک و شکننده هستند. و در صورت استفاده از رنگ مو بی کیفیت، شما دچار انواع آسیب مویی می شوید. پس انتخاب یک مرکز معتبر و حرفه ای در این زمینه که از مواد رنگ مو درجه یک و فوق العاده استفاده نماید بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بدانید
آشنایی با روش بیبی لایت مو

تمام روش های رنگ مو با طیف های مختلف رنگی در مرکز تخصصی رنگ و کراتینه مو مهسا فتحی قابل انجام است. پرسنل حرفه ای این مجموعه از بهترین مواد برای زیبایی بیشتر موهای شما استفاده می نمایند. همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *