بدانیم

انتخاب رنگ مو برای رنگ پوست های مختلف

اکثر افراد برای زیبایی بیشتر چهره خود به دنبال راه حلی مناسب می باشند. استفاده از خدمات رنگ مو یکی از بهترین راهکار هایی است که در جهت زیبایی بیشتر چهره می توان از آن استفاده نمود. این روش تاثیر بسیاری در تغییر چهره افراد مختلف و جوان تر شدن آن ها دارد. اما لازم است بدانید در هنگام انتخاب رنگ مو باید فاکتور های مهمی از جمله رنگ پوست را در نظر بگیرید. زیرا در اصل تناسب میان رنگ پوست و مو می باشد که زیبایی چهره شما را دو چندان می نماید. در غیر این صورت ممکن است بعد از انجام رنگ مو، آن تغییری که باب میل است و انتظارش را دارید، در چهره شما رخ ندهد. پس اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید، به ادامه مطلب توجه نمایید. تا بهترین رنگ را با توجه به پوست خود انتخاب کنید.

چه رنگ موهایی مناسب چه پوست هایی است؟

این سوال، اولین و مهم ترین مسئله قبل از انتخاب رنگ مو است. برای آنکه شما تغییری زیبا، چشمگیر و صحیح داشته باشید، باید رنگ موهای خود را با در نظر داشتن رنگ پوست خود انتخاب نمایید. در واقع از رنگی استفاده نمایید که کاملا با پوست شما سازگاری داشته باشد. در بخش های بعدی رنگ های ترند و مناسب برای هر پوست را بررسی می نماییم.

انتخاب رنگ مو

  • انتخاب رنگ مو برای پوست های سبزه

اگر دارای پوست سبزه هستید، انتخاب رنگ مو گرم برای شما مناسب تر است. در این صورت تغییر چهره شما زیبا و دلنشین تر خواهد بود. رنگ هایی مانند: کاراملی، قهوه ای روشن، بلوند شکلاتی، عسلی و دیگر رنگ های این چنینی، جزو بهترین انتخاب ها برای پوست های سبزه می باشد. در واقع فرقی ندارد که شما از چه روش رنگ مویی استفاده نمایید. هایلایت، مش، آبره مو و…. هر کدام از آن ها با استفاده از رنگ های گرم بهترین گزینه برای افرادی با پوست سبزه است.

بیشتر بدانید
خدمات رنگ مو

توجه: رنگ های بسیار روشن مانند بلوند طلایی، برای افرادی با پوست سبزه زیبایی و شادابی چهره‌شان را از بین می برد. به گونه ای که در اکثر مواقع شما را بی حال و بی انرژی نشان می دهد.

  • چه رنگی برای پوست گندمی ها مناسب است؟

وقتی با رنگ پوست خود آشنایی کاملی داشته باشید، می توانید بهترین رنگ مو را برای تغییر چهره خود انتخاب نمایید. زیرا هرچه سازگاری رنگ مو با پوست شما بیشتر باشد، چهره شما زیباتر می شود.

استفاده از رنگ های بنفش، خاکستری، آبی و دیگر رنگ های این چنینی برای افرادی با پوست گندمی اصلا مناسب نیست. زیرا انتخاب این رنگ مو ها برای چهره این افراد تغییری غیر طبیعی به وجود می آورد. اما رنگ هایی مانند هایلایت قهوه ای، قرمز پررنگ یا شرابی، کرم استخوانی و قهوه ای روشن چهره افرادی با پوست سبزه را جوان و زیباتر نشان می دهد.

  • انتخاب رنگ مو برای پوست های سفید یا روشن

رنگ های چون: پلاتینی، شامپاینی، قهوه ای، بلوند سرد و کتانی برای افرادی با پوست روشن یا سفیید بهترین انتخاب می باشد. اما برعکس انتخاب رنگ موهایی: چون طلایی، زرد، قرمز و برنزه اصلا برای شما مناسب نیست و زیبایی صورت شما را از بین می برد. در واقع این طیف رنگی تاثیرات منفی بر روی ویژگی های طبیعی و خصوصیات صورت شما می گذارد.

انواع رنگ مو

جمع بندی

دنیای رنگ موها، دنیای بزرگ و بی انتهایی است. با هر رنگ مو می توان هزاران مدل جذاب روی موها پیاده سازی نمود. به شرط آنکه رنگ پست خود را بشناسید. و نسبت به آن رنگ موهایتان را انتخاب کنید. اگر برای انتخاب رنگ مو تجربه ی کافی ندارید، بهتر است انجام آن را به افراد متخصص که در زمینه رنگ مو مهارت دارند، بسپارید.

بیشتر بدانید
رنگ مو تیره

مجموعه مهسا فتحی طی چندین سال اخیر به صورت تخصصی در زمینه آرایش، سلامت و درمان مو فعالت دارد. پرسنل این مجموعه به صورت کاملا تخصصی موهای شما را به بهترین شکل و مطابق با سلیقه شما رنگ می نمایند. پس می توانید با خیال راحت برای زیبایی موهایتان به این مرکز تخصصی تشریف بیاورید. همچنین اگر دچار آسیب های مو هستید و یا قصد صافی موهایتان را دارید، با استفاده از خدمات کراتینه، پروتئین تراپی و بوتاکس مو می توانید موهایی درخشان، سالم و لطیف داشته باشید.

مجموعه تخصصی رنگ و کراتینه مو مهسا فتحی همواره از بهترین مواد برای زیبایی و سلامت موهایتان استفاده می نماید. زیرا رمز موفقیت این مجموعه جلب لبخند رضایت مشتریان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *