بدانیم

آشنایی با 4 رنگ موی جدید و پرطرفدار

جدید ترین مدل های رنگ مو

اکثر بانوان همیشه به دنبال جدید ترین مدل های رنگ مو برای تغییر و زیبایی چهره خود هستند. زیرا یکی از پرطرفدار ترین متد های آرایشی که به واسطه آن هر فردی می تواند یک تغییر و تنوع دلپذیر در چهره خود ایجاد نماید، رنگ کردن مو ها می باشد. به همین جهت بانوان مدام در اخبار مد و فشن به دنبال مدل های روز و رنگ ها پرطرفدار هستند.

لازم است بدانید یکی از اصلی ترین معیار های انتخاب رنگ مو، تناسب آن با رنگ پوست می باشد. یعنی حتی اگر یک رنگ خیلی ترند شود، اما با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد. زیبایی اصلی چهره خودتان را هم کم می نماید. پس در بین رنگ های جدید و ترند، مدل هایی را انتخاب نمایید که با چهره شما سازگاری داشته باشد. با توجه به این نکته، در ادامه پرطرفدار ترین رنگ موهای امروزی را به شما معرفی می نماییم.

معرفی جدید ترین مدل های رنگ مو

جدید ترین مدل های رنگ مو

  • رنگ مو دودی

یکی از رنگ موهای پرطرفدار امروزی که تقریبا می توان گفت همیشه در دنیای مد رنگ مو وجود داشته، رنگ مو دودی است. طیف های مختلف این رنگ با استفاده از روش بالیاژ مو، زیبایی خاصی برای چهره و موهای شما به وجود می آورد. در واقع بالیاژ دودی یکی از جدید ترین مدل های رنگ مو می باشد که امروزه در بین بانوان بسیار پرطرفدار است.

  • قهوه ای یکی از جدید ترین مدل های رنگ مو

تمام تناژ های رنگ موی قهوه ای همیشه جزو انتخاب های اصلی بانوان برای بهره مندی از انواع خدمات رنگ مو می باشد. زیرا این طیف رنگ، با رنگ پوست و چهره ایرانی ها بسیار سازگار است. از این رو به راحتی می توان انواع روش های رنگ مو را با طیف قهوه ای روی موهای مختلف پیاده سازی نمود. تغییری که این رنگ مو در چهره شما ایجاد می نماید کاملا طبیعی و در عین حال جذاب است.

بیشتر بدانید
بهترین سالن رنگ مو

انواع رنگ های کاراملی، فندقی، شکلاتی و دیگر رنگ های این چنینی، همگی جزو طیف رنگی قهوه ای محسوب می شوند.

  • آبی، از پرطرفدار ترین رنگ موهای فانتزی

چند سالی است که رنگ موهای فانتزی در بین افراد مختلف بسیار پرطرفدار شده است. در گذشته تنها چندین رنگ مو متداول که بیشتر آن ها از طیف قهوه ای بود در روش های مختلف رنگ مو مورد استفاده قرار می گرفتند. اما چند سالی است که بازار استفاده از رنگ های فانتزی بسیار داغ است. بسیاری از جوانان و نوجوانان و حتی افراد مختلف در سنین بالا برای تنوع، از این رنگ مو ها استفاده می نمایند. یکی از ویژگی های این رنگ ها، حس فوق العاده و انرژی مثبتی است که به افراد منتقل می نماید.

در بین رنگ های مختلف، آبی از پرطرفدار ترین آن ها می باشد. در واقع می توان گفت طیف های مختلف این رنگ، جزو جدید ترین مدل های رنگ مو هستند.

  • رنگ موی جدید پلاتینی

امروزه رنگ های روشن در روش های هایلایت مو بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این رنگ برای افرادی که دارای پوست نسبتا روشنی هستند، جذابیت چهره‌‌شان را بیشتر می نماید. یکی از جدید ترین مدل های رنگ مو، رنگ پلاتینی می باشد. هاله ای که از سایه روشن این رنگ روی موهای شما می نشنیند، جذابیت چشمگیری دارد.

جدید ترین مدل های رنگ مو

جمع بندی

در این مطلب جدید ترین مدل های رنگ مو را برای علاقه مندان این موضوع بررسی نمودیم. شما با توجه به سلیقه شخصی و همچنین توجه به رنگ پوست خود می توانید هر یک از این رنگ ها را برای زیبایی بیشتر چهره خود استفاده نمایید. فقط دقت کنید که موی سر یکی از آسیب پذیر ترین اعضا بدن شما می باشد. زیرا بسیار نازک و شکننده هستند. و در صورت استفاده از رنگ مو بی کیفیت، شما دچار انواع آسیب مویی می شوید. پس انتخاب یک مرکز معتبر و حرفه ای در این زمینه که از مواد رنگ مو درجه یک و فوق العاده استفاده نماید بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بدانید
سامبره مو

تمام روش های رنگ مو با طیف های مختلف رنگی در مرکز تخصصی رنگ و کراتینه مو مهسا فتحی قابل انجام است. پرسنل حرفه ای این مجموعه از بهترین مواد برای زیبایی بیشتر موهای شما استفاده می نمایند. همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *