بدانیم

انواع بافت مو

انواع بافت مو

بافت مو یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی برای آرایش موها و ایجاد یک تغییر در چهره می باشد. بسیاری از افراد از این روش برای آراستگی موها و شرکت در مجالس و موقعیت های مختلف استفاده می نمایند. در گذشته تنها افرادی که دارای موهای بلند بودند، می توانستند از این روش زیبایی استفاده نمایند. اما امروزه با پیشرفت صنعت زیبایی، هر فردی با هر اندازه ای از مو می تواند از روش های بافتن موها استفاده نماید. تنها کافی است یک مرکز معتبر و حرفه ای را برای انجام اینکار انتخاب نمایید. اگر جزو افراد علاقه مند به این روش زیبایی مو هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله انواع بافت مو را برای شما بررسی می نماییم.

مرکز زیبایی و کراتینه مو مهسا فتحی، با چندین سال سابقه فعالیت در  زمینه سلامت و آرایش مو ها، بهترین خدمات را در زمینه بافت مو به شما ارائه می نماید. شما به راحتی می توانید زمان مراجعه خود به این مرکز را از طریق وب سایت این مجموعه رزرو نمایید.

انواع بافت مو

آشنایی با انواع روش های بافت مو

همانطور که می دانید، موها تاثیر بسیار زیادی در استایل هر فردی دارند. از این رو افرادی که اهمیت زیادی برای این بخش از استایل خود قائل هستند، از انواع روش های بافت مو برای زیبایی بیشتر خود استفاده می نمایند. با اینکه امروزه همه ی موها قابل بافت هستند، اما نوع آن با توجه به حجم و اندازه ی موهای هر فرد متفاوت می باشد. در این بخش برخی از معروف ترین مدل های بافت‌مو را به شما معرفی می نماییم.

  • بافت فرانسوی: این مدل از معروف ترین رو های بافت مو در بین افراد مختلف می باشد. قطعا همه ی شما حداقل یکبار نام این مدل به گوشتان خورده است. بافت فرانسوی یکی از انواع بافت‌های ساده بوده که برای دورهمی‌ها مدل بسیار مناسبی است. این مدل در طول روز باز نمی‌شود و به‌هم نمی‌خورد.
  • بافت هلندی: این مدل از روش های بافت مو برای نوجوانان بسیار زیبا و فوق العاده می باشد. روش انجام آن کمی پیچیده تر از فرانسوی است. و برای مهمانی های خودمانی بسیار مناسب می باشند.
  • مدل تیغ ماهی: مدل تیغ ماهی در واقع یک مدل بافت آفریقایی است. انجام این روش به کمی دقت و تمرین بیشتر از مدل های دیگر احتیاج دارد. ظرافت این مدل مو، جذابیت استایل شما را دو چندان می نماید.
  • بافت میکرو: این مدل از انواع بافت مو، بسیار ریز تر از سایر مدل ها است. به طوری که از دور شبیه تارهای ضخیم مو به‌نظر می‌رسد. لازم است بدانید انجام این روش بسیار زمان بر است. و حتما باید توسط یک متخصص بافت مو انجام گیرد. نکته حائز اهمیت در مورد بافت میکرو این است که پس از بافتن موها به این روش، می‌توان باز به موها حالت داد. یعنی می‌توان آن را در بالای سر جمع کرد و یا موها را به صورت گوجه‌ای بست.
  • مدل مکزیکی: یکی از محبوب ترین مدل ها برای بافت که قد و اندازه مو ها در آن اهمیتی ندارد، مدل مکزیکی است. بافت مو مکزیکی بسیار محکم بوده و روی تمام موها با هر اندازه ای قابل اجرا می باشد. همچنین ظرافت آن از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. با این روش و بدون شست و شو موها، بافت مو به مدت یک هفته سالم می ماند.
  • بافت آفریقایی: از محبوب و پرطرفدار ترین انواع بافت مو ، مدل آفریقایی می باشد. به صورتی که بسیاری از افراد از مدل های مختلف بافت مو تنها این مدل را میشناسند. بافت موی آفریقایی بافت کف سری است و موها را به خوبی جمع می‌کند. بنابراين یک مدل مناسب برای افرادی است که دوست ندارند مو جلوی چشمشان را بگیرد.
  • بافت مو دردلاک: این مدل بافت مو از زیر شاخه های بافت‌های آفریقایی محسوب می شود. استفاده از دردلاک، موها را تاحدی بیشتر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. انجام این روش به این صورت است که دسته دسته باید موها را جدا نمود و سپس آن‌ها را در هم تنید تا موها به اصطلاح لاک شوند. در گذشته افراد برای متفاوت بودنشان با دیگران از این مدل مو استفاده می‌کردند، اما امروزه جزو یکی از مدل های پرطرفدار محسوب می شود.
بیشتر بدانید
بافت مو فرانسوی

انواع بافت مو

جمع بندی

بافت مو روشی است که افراد مختلف از مدل های ساده و روزمره آن برای جلوگیری از گره مو و یا دیگر موارد این چنینی، از آن استفاده می نمایند. اما این متد زیبایی تنها به همینجا ختم نمی شود. امروزه انواع بافت مو های مدرن و تخصصی که چهره شما را زیبا و جذاب تر می نماید، از پرطرفدار ترین متد های آرایش مو محسوب می شوند.

لازم است بدانید میزان سلامت و ضخامت موی شما در زیبایی نهایی اجرا این روش، تاثیر گذار است. اما هنگامی که برای دریافت خدمات بافت به یک مرکز تخصصی مراجعه نمایید، با هر نوع جنس مویی می توانید زیباترین بافت ها را داشته باشید. مرکز کراتینه و زیبایی مو مهسا فتحی، با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه سلامت و زیبایی موها، بهترین خدمات را در زمینه بافت مو به مشتریان عرضه می دارد.

همچنین اگر موهای شما در اثر موارد مختلفی دچار آسیب بوده و نگران سلامت آن هستید، با استفاده از روش های کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو که در این مرکز به صورت تخصصی انجام می گیرد، می توانید سلامت موهایتان را بازیابید. و با خیال راحت بافت های زیبایی را رو موهای سالم و درخشان خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *