بدانیم

جدید ترین مدل های بافت مو

بافت مو جدید

امروزه بسیاری از بانوان برای زیبایی بیشتر موهای خود، به دنبال انواع مدل های بافت مو جدید هستند. زیرا یکی از المان های زیبایی در استایل های مختلف، زیبایی موها می باشد. روش های مختلف بافت، برای تمام افراد با جنس موهای مختلف از صاف گرفته تا مجعد و فر قابل اجرا می باشد. همچنین فرقی ندارد موهای شما کوتاه باشد یا بلند، بیشتر مدل های بافت، برای هر اندازه مویی نیز مناسب است.

هر یک از فرهنگ های مختلف، دارای روش های مختص به خود برای بافت موها می باشند. البته امروزه در هر کجای جهان، مدل های مختلف بافت مو قابل اجرا هستند. و هر یک از آن ها طرفداران مختص به خود را دارند. در ادامه این مطلب می توانید با جدید و بروز ترین مدل های بافت مو آشنا شوید.

بافت مو جدید

انواع بافت مو جدید

در گذشته تنها یک مدل ساده بافت مو، که از در هم تنیدن سه دسته ی مو ایجاد میشد، وجود داشت. اما امروزه مدل های بسیار متنوع و زیبایی از این روش زیبایی مو وجود دارد. برخی از آن ها با استفاده از دسته های 4 یا 5 تایی بافته می شوند. برخی دیگر از بالای سر و دیگر مدل ها به صورت پیچ دار و غیره وجود دارند. هر یک از شما با توجه به سلیقه و فرم موهای خود، می توانید مدل های مختلف بافت مو را برای زیبایی بیشتر موهایتان انتخاب نمایید. در ادامه برخی از مدل های جدی بافت مو که بسیار هم پرطرفدار می باشند را به شما معرفی می نماییم.

  • بافت مو‌ های جدید 5 تایی

روش بافت موی پنج ‌تایی از لحاظ ظاهری کمی شبیه به بافت موی ساده یا سه تایی دارد. با این تفاوت که به جای سه دسته مو، در این روش از پنج دسته استفاده می‌شود. به همین علت، بافت مو کمی پهن‌ و نمایان‌تر می باشد.

  • مدل فرانسوی

یکی از پرطرفدار ترین روش های بافت مو جدید، مدل فرانسوی می باشد. این مدل به عنوان یک بافت مو دخترانه در بین جوانان و نوجوان بسیار پرطرفدار می باشد. زیرا انجام بافت مو فرانسوی تقریبا آسان و سریع تر از سایر روش های بافت مو انجام می شود.

بیشتر بدانید
انواع مدل های بافت موی کوتاه

روش انجام این مدل به شرح زیر می باشد:

از  بالاترین نقطه سه دسته مو را سوا نموده و به طور معمولی می بافیم. سپس در هر ردیف از مو های باقی مانده به هردسته اضافه می نماییم. به این صورت یک بافت زیبا که به کف سر شما متصل است به وجود می آید. شما می توانید این روش را به صورت برجسته یا معمولی روی موهای خود اجرا نمایید. اما زیبا تر شدن آن نیازمند تکنیک هایی است که بهتر است آن را به متخصصین این زمینه بسپارید.

  • بافت مو آفریقایی

از محبوب و پرطرفدار ترین انواع بافت‌مو ، مدل آفریقایی می باشد. این روش قدیمی ترین روش آراستن موها محسوب می شود. به صورتی که بسیاری از افراد از مدل های مختلف بافت مو تنها این مدل را میشناسند. این نوع بافت کاملا به کف سر می چسبد. به همین علت به طور کامل موها را جمع می‌کند. و برای افرادی که نمی خواهند موهایشان جلوی چشمشان بیاید، بسیار مناسب است. همچنین بر روی همه ی موها به خصوص موهای کوتاه کاملا قابل اجرا می باشد.

  • مدل بافت تیغ ماهی

یکی از متداول و البته زیباترین انواع بافت ها، بافت مو تیغ ماهی می باشد. با اینکه این روش بسیار زمان بر است، اما زیبایی نهایی آن، موجب دلپذیر شدن این نوع بافت می شود. مدل تیغ ماهی تنها برای موهای بلند مناسب است. هرچه موهای شما بلند تر باشد، نتیجه ی نهایی نیز فوق العاده تر می شود.

بافت مو جدید

جمع بندی

بافت‌مو یکی از روش های زیبایی است که افراد زیادی قادر به انجام آن هستند. اما بافت موهای جدید و امروزی با استفاده از متد و روش های خاصی انجام می گیرد که نیازمند تخصص افراد حرفه ای می باشد. در واقع زیبایی و ماندگاری نتیجه بافت موها وابسته به تجربه کاری افراد مختصص در این زمینه می باشد. البته این تنها معیار موثر در نتیجه بافت ها نمی باشد. میزان سلامت و ضخامت موی شما در زیبایی نهایی اجرا این روش، تاثیر گذار است. اما هنگامی که برای دریافت خدمات بافت به یک مرکز تخصصی مراجعه نمایید، با هر نوع جنس مویی می توانید زیباترین بافت‌ها را داشته باشید. مرکز کراتینه و زیبایی مو مهسا فتحی، با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه سلامت و زیبایی موها، بهترین خدمات را در زمینه بافت‌مو به مشتریان عرضه می دارد.

بیشتر بدانید
بافت مو فرانسوی

همچنین اگر موهای شما در اثر موارد مختلفی دچار آسیب بوده و نگران سلامت آن هستید، با استفاده از روش های کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو که در این مرکز به صورت تخصصی انجام می گیرد، می توانید سلامت موهایتان را بازیابید. و با خیال راحت بافت های زیبایی را رو موهای سالم و درخشان خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *