بدانیم

بافت مو تیغ ماهی

بافت مو تیغ ماهی

بافت مو یکی از روش های زیبایی برای جمع و جور نمودن موها و استایل بخشیدن به آن ها است. بسیاری از افراد از این روش زیبایی موهای خود را برای شرکت در مراسم های مختلف آراسته می نمایند. برخی دیگر به صورت روزمره و برای جمع نمودن موها و جلوگیری از گره خوردن آن ها از انواع بافت مو استفاده می نمایند. در واقع این روش زیبایی و استایل مو آنقدر پرطرفدار است که هر فردی حداقل چندین بار از مدل های مختلف آن برای زیبایی موهایش استفاده نموده. یکی از متداول و البته زیباترین انواع بافت ها، بافت مو تیغ ماهی می باشد. این روش با اینکه بسیار زمان بر است، اما نتیجه آن بسیار دلپذیر و فوق العاده است. انجام این متد تنها بر روی موهای بلند امکان پذیر است. و هرچه موهای شما بلند تر باشد، زیبایی بیشتری در نتیجه ی نهایی به وجود می آید

اگر جزو طرفداران متد های مختلف بافت می باشید، با توجه به ادامه مطلب بیشتر با بافت تیغ ماهی و ویژگی های آن آشنا شوید.

بافت مو تیغ ماهی چیست؟

همانطور که می دانید متد بافت مو دارای روش های بسیار متنوعی می باشد. که هر کدام از آن ها دارای زیبایی و جذابیت منحصر به فرد خود هستند. یکی از فوق العاده ترین روش ها، مدل تیغ ماهی می باشد. در این مدل موها بسیار ظریف در یک دیگر تنیده می شوند. و در نهایت یک بافت با ظاهر استخوان ماهی به وجود می آید. هرچه رج های بافت ریز تر باشد، نتیجه ی نهایی زیباتر خواهد شد.

بیشتر بدانید
بافت مو

تنها نکته حائز اهمیت در این نوع بافت، قد موهای شما است. این مدل تنها بر روی موهای بلند قابل اجرا است. و اگر دارای موهای کوتاهی هستید، لازم است تا قبل از بافت موهایتان قددهی شود.

بافت مو تیغ ماهی

ویژگی های بافت تیغ‌ماهی

  • با استفاده از روش بافت تیغ ماهی ظاهری زیبا و مرتب برای موهای شما به وجود می آید.
  • این بافت مخصوص موهای بلند است. هرچه اندازه موهای شما بلند تر باشد تنوع بیشتری در اجرا آن می توان به وجود آورد. برای مثال با یکسری اکسسوری مو می توان زیبایی بافت را دو چندان نمود. و یا مدل تیغ ماهی را با مدل دیگری ترکیب نمود، و یک بافت جذاب شیک و رسمی برای مراسم های مهم شما  به وجود آورد.
  • تنیده شدن موها با یکدیگر در بافت تیغ ماهی موجب مرتب شدن موها و جلوگیری از گره خوردن آن ها می شود.
  • برای ایجاد بافت مو تیغ ماهی، دقت و زمان زیادی باید صرف شود. هرچه دقت شما در انجام اینکار بیشتر باشد نتیجه نهایی بهتر خواهد شد.
  • اگر میخواهید بافت مو شما ماندگار تر  باشد، با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای مانند برس و دستگاه حرارتی مو، می توان میزان درخشش و ماندگاری آن را افزایش داد.

جمع بندی

بافت مو یک روش زیبایی برای آراستن مو ها است که افراد بسیاری قادر به انجام آن هستند. اما کیفیت و ماندگاری بافت مو نیازمند تخصص و تجربه ای است که همه ی افراد به آن دسترسی ندارند. پس اگر به فکر زیبایی موهای خود هستید، بهتر است یک مرکز تخصصی را برای انجام خدمات بافت، به خصوص بافت مو تیغ ماهی انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید
بافت مو دخترانه

لازم است بدانید با اینکه با هر نوع جنس مویی می توانید زیباترین بافت ها را داشته باشید، اما میزان سلامت و ضخامت موی شما در زیبایی نهایی اجرا روش تیغ ماهی، تاثیر گذار است. از این رو مرکز کراتینه و زیبایی مو مهسا فتحی، با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه سلامت و زیبایی موها، بهترین خدمات را در زمینه بافت مو به مشتریان عرضه می دارد. و اگر موهای شما در اثر موارد مختلفی دچار آسیب بوده و نگران سلامت آن هستید، با استفاده از روش های کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو که در این مرکز، می توانید سلامت موهایتان را بازیابید. و با خیال راحت بافت های زیبایی را رو موهای سالم و درخشان خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *