بدانیم

کراتینه مو برزیلی

کراتینه مو برزیلی

کراتینه مو برزیلی فرآیندی است که برای صافی، تقویت مو، حفظ رطوبت، کاهش وز مو، از بین بردن آسیب های مو همچون: خشکی، شکنندگی و دیگر موارد این چنینی انجام می شود. این فرآیند با یکسری مواد خاص معمولا در مراکز زیبایی انجام می شود. زیرا روش کراتینه مو نیازمند تخصص و مهارت کافی می باشد. و شما نمی توانید این عمل را به صورت فردی در خانه انجام دهید. زیرا در صورتی که تجربه و مهارت کافی نداشته باشید، ممکن است نتیجه فرآیند برعکس و آسیب های مو شما بیشتر شود. پس اگر قصد احیا و صافی موهای خود با این روش را دارید، برای دریافت بهترین نتیجه بهتر است انجام این فرآیند را به متخصصین آن بسپارید.

لازم است بدانید میزان نتیجه و ماندگاری صافی و احیا کراتینه برای موهای فر برزیلی با توجه به نوع و جنس موی شما، کیفیت مواد، نگهداری بعد از کراتینه مو برای افراد مختلف، متفاوت می باشد. پس در درجه اول سعی کنید تا بهترین مجموعه را برای دریافت این خدمات استفاده نمایید. تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. سپس با استفاده از توصیه متخصصین از موهای خود مراقبت نموده تا ماندگاری کراتینه مو تا مدت طولانی حفظ شود.

کراتینه مو برزیلی

فواید کراتینه مو های فر برزیلی

بسیاری از افراد از برای افزایش یا حفظ سلامت موها، صافی و یا درمان آسیب های مویی از روش های احیا و صافی مو استفاده می نمایند. یکی از پرطرفدار ترین این روش ها، کراتینه مو برزیلی می باشد. افرادی که دارای موهای فر برزیلی هستند گاهی از نگهداری موهای خود خسته می شوند و یا به دنبال یک تغییر بزرگ می باشند. در این صورت استفاده از روش کراتینه بهترین گزینه برای آن ها می باشد. در این بخش برخی از مزایا کراتینه برای این نوع موهای فر را برای شما بررسی می نماییم.

  • صافی مو: کراتینه مو های فر برزیلی باعث صافی مو تا حد بسیار بالایی می باشد. به همین علت این روش برای کسانی که به دلیل عدم مراقبت صحیح، فر موهایشان به وز تبدیل شده است، بسیار مناسب می باشد.
  • حفظ و بازسازی موهای آسیب دیده: کراتین، یک پروتئین موجود در مو است که کمبود آن در موها موجب: خشکی، شکنندگی و ترک خوردگی می‌شود. کراتینه مو های فر برزیلی به طور فعال کمبود کراتین را جبران کرده و آسیب دیدگی موها را کاهش می‌دهند؛ بنابراین موها روشن و سالم تر به نظر می‌رسند.
  • حفظ رطوبت موها: با افزایش سطح کراتین، رطوبت مورد نیاز برای موها تأمین می‌شود. به همین علت موهای خشک و ناپایدار را به موهایی بدون پف و وز تبدیل می‌کند. این امر موجب درخشندگی و شادابی موهای شما می شود.
  • تسریع در زمان خشک شدن موها: خشک کردن موها با استفاده از وسایل حرارتی در حالت عادی بسیار زمان بر است و این امر موجب آسیب بیشر موهای شما می شود. ما هنگامی که شما از روش کراتینه مو برزیلی استفاده می نمایید، موهای شما در کمترین زمان ممکن خشک می شود. به همین علت شدت آسیب به موهای شما کاهش میابد.

لازم به ذکر است نتیجه کراتینه برای هر فردی متفاوت می باشد. زیرا میزان نتیجه به نوع فر و جنس موی هر فرد بسیار بستگی دارد. اما در صورتی که شما بهترین مرکز کراتینه مو را برای انجام این کار انتخاب نمایید، بالاترین نتیجه را برای صافی و سلامت موهای خود دریافت می نمایید.

کراتینه مو برزیلی

جمع بندی

اگر قصد دریافت خدمات کراتینه مو برزیلی برای احیا و صافی را دارید، می توانید با خیال راحت سلامت موهایتان را به مرکز کراتینه مو مهسا فتحی بسپارید. هر کدام از شما با توجه به نیاز خود و جنس موهایتان می توانید از هر یک از روش های صافی و احیا اعم از: کراتینه، پروتئین تراپی مو و همچنین بوتاکس مو بهره مند شوید. زیرا هدف اصلی پرسنل این مرکز ابتدا حفظ سلامت و رطوبت رسانی لازم به موهای شما و سپس جلب لبخند رضایت شما می باشد.

برای سهولت و راحتی بیشتر، می توانید همین حالا از قسمت ” رزرو وقت ” به صورت آنلاین نوبت خود را دریافت نمایید.

همچنین لازم است بدانید اگر قصد رنگ مو و ایجاد یک تغییر فوق العاده در چهره خود را دارید، این مرکز از بهترین مواد، ابزار مصرفی و متد های روز برای زیبایی بیشتر موهایتان استفاده می نماید. از این رو شما با خیال راحت می توانید زیبایی و سلامت موهایتان را به دستان قدرتمند تیم مهسا فتحی بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *