بدانیم

بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی

یکی از اولین ابداعات بشر در صنعت زیبایی، بافت مو می باشد. قدمت این هنر آنقدر زیاد است که نمی توان زمان و تمدن دقیقی برای بدو تاریخ آن مشخص نمود. در واقع بسیاری از باستان‌شناسان بافت مو را بدون تملک فرهنگی و یک پدیده نادر معرفی می‌کنند. قدیمی ترین شواهدی که درباره بافت مو به دست آمده مربوط به 30000 سال پیش می باشد. این شواهد متعلق به یک مجسمه زنانه است که در آن نشانه هایی از بافت مو وجود داشته است. اما در قرن های نزدیک تر حدود 3000 سال پیش مصریان از این روش برای زیبایی موهایشان استفاده می نمودند. همچنین در جوامع آفریقایی زنان و مردان به دلیل حجم موی بالایی که دارند از روش بافت برای مرتب نمودن موهایشان استفاده می نمایند. و به همین ترتیب و با پیشرفت صنعت زیبایی، امروزه، از انواع بافت موها برای آراستگی و زیبایی موها و همچنین و شرکت در مجالس مهم استفاده می شود. هر روزه مدل های بسیاری از این روش زیبایی وارد دنیای مد می شود. یکی از پزطرفدار و قدیمی ترین مدل ها که از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه بوده است، بافت مو فرانسوی می باشد.

این مدل یکی از روش های بافت مو است که اکثر افراد در هر سن و سالی می توانند از آن برای زیبایی بیشتر موهای خود استفاده نمایند. اگر شما هم طرفدار این روش هستید، در ادامه بیشتر با بافت فرانسوی و ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی چیست؟

زیبایی موها در زیبایی چهره و آراستگی هر فردی بسیار تاثیر گذار است. از این رو اکثر بانوان به روش های بافت مو برای آراستگی بیشتر موهایشان علاقه مند هستند. یکی از روش هایی که در بین اکثر افراد بسیار پرطرفدار است و تقریبا جزو روش های قدیمی این حرفه می باشد، بافت مو فرانسوی است. قطعا در فیلم های قدیمی خارجی بارها دیده اید که دختر ها و خانم ها موهایشان را با روش بافت فرانسوی آراسته می نمایند. زیرا این روش تقریبا آسان تر از باقی روش ها می باشد. و بر روی تمام اندازه های مو، چه کوتاه و چه بلند قابل انجام است.

بیشتر بدانید
جدید ترین مدل های بافت مو

روش بافت فرانسوی به گونه ای است که از  بالاترین نقطه سه دسته مو را سوا نموده و به طور معمولی می بافیم. سپس در هر ردیف از موهای باقی مانده به هردسته اضافه می نماییم. به این صورت یک بافت زیبا که به کف سر شما متصل است به وجود می آید. شما می توانید این روش را به صورت برجسته یا معمولی روی موهای خود اجرا نمایید. اما زیبا تر شدن آن نیازمند تکنیک هایی است که بهتر است آن را به متخصصین این زمینه بسپارید.

مزایا بافت‌مو فرانسوی

  • از مهم‌ترین تأثیرات این روش افزایش زیبایی ظاهری موها می باشد.
  • همچنین استفاده از این روش در کاهش گره‌خوردگی موها نیز تاثیر گذار است. در واقع با بفتن موها نیاز به شانه زدن مداوم موها نیست.
  • بافت مو فرانسوی برای افرادی که موهای بلندی دارند و در تابستان از شدت گرما کلافه می شوند، بسیار مناسب است. زیرا موها را به طور کامل جمع نموده و از ایجاد گرما بیش از حد جلوگیری می نماید.
  • همه ی شما می دانید که خشکی مو یکی از عوامل شکنندگی آن است. بافت فرانسوی موها موجب حفظ رطوبت و پیشگیری از خشکی و شکنندگی می شود.
  • بافت مو هنگامی که کمی نم دار است، موجب می شود تا حالتی موج دار و زیبا برای موهایتان به وجود بیاید.
  • با این روش می توانید موهای خود را برای شرکت در مراسم های خاص به زیبا ترین شکل ممکن آراسته نمایید.

بافت مو فرانسوی

کلام آخر

میزان سلامت و ضخامت موی شما در زیبایی نهایی اجرا روش بافت مو فرانسوی، تاثیر گذار است. اما هنگامی که برای دریافت خدمات بافت به یک مرکز تخصصی مراجعه نمایید، با هر نوع جنس مویی می توانید زیباترین بافت ها را داشته باشید. مرکز کراتینه و زیبایی مو مهسا فتحی، با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه سلامت و زیبایی موها، بهترین خدمات را در زمینه بافت مو به مشتریان عرضه می دارد.

بیشتر بدانید
بافت مو تیغ ماهی

همچنین اگر موهای شما در اثر موارد مختلفی دچار آسیب بوده و نگران سلامت آن هستید، با استفاده از روش های کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو که در این مرکز به صورت تخصصی انجام می گیرد، می توانید سلامت موهایتان را بازیابید. و با خیال راحت بافت های زیبایی را رو موهای سالم و درخشان خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *