بدانیم

آشنایی با روش بیبی لایت مو

بیبی لایت مو

همانطور که می دانید، هایلایت مو، یکی از روش های پرطرفدار تغییر رنگ و زیبایی بیشتر مو ها می باشد. این روش با تکینیک های مختلفی انجام می شود. یکی از متداول ترین آن ها برای افرادی که می خواهند تغییر چهره و آرایش موهایشان ملایم تر باشد، تکنیک بیبی لایت مو می باشد. در واقع با استفاده از این روش، رنگ موهای شما حالت تیره روشن بدون مرز تری دارد. به گونه ای که انگار خورشید به قسمتی از موی شما تابیده و قسمتی را سایه پوشانده است. رنگ موی شما به همین زیبایی تغییر می نماید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این روش رنگ مو پرکاربرد به دست آورید، به ادامه مطلب توجه نمایید.

بیبی لایت مو

بیبی لایت مو چیست؟

همانطور که از بخش قبلی متوجه شدید، این روش رنگ مو بسیار زیبا و منحصر به فرد است. با استفاده از این روش مرزی بین موهای تیره و روشن شما وجود ندارد.

روش انجام بیبی لایت مو تقریباً همانند روش هایلایت سنتی فویل می باشد. و تفاوت آن تنها در محل قرارگیری هایلایت ها و میزان موی جمع شده بین هر فویل است. در این روش موها به صورت بسیار ریز دسته بندی می شوند. و آن طیف ملایمی که می خواهید را برای شما به وجود می آورد. این روش شبیه به بالیاژ مو و هایلایت، به صورت استراتژیک قرار می گیرند تا به طور طبیعی با رنگ موی طبیعی شما ترکیب شوند. در واقع هایلایت های مو شما بسیار ظریف روی خط موی شما قرار می گیرند. و تمرکز آنها به سمت انتهای مو می باشد. در این صورت حالتی ظریف و زیبا برای موهای شما به وجود می آید.

بیشتر بدانید
بهترین رنگ مو دخترانه

بیبی لایت مو

تفاوت روش های هایلایت، بالیاژ و بیبی لایت

هنگامی که صحبت از روش های مختلف هایلایت مو می شود، ممکن است کمی گیج و سردرگم شوید. زیرا همه ی آن ها به هدف سایه روشن شدن موها انجام می شود. و تفاوت در نحوه انجام این روش ها موجب تغییر نتیجه نهایی بر روی موهای شما می شود. در این بخش تفاوت سه مدل از متداول ترین روش های هایلایت را بررسی می نماییم.

  • روش بالیاژ: در این روش روی موها و در بخش‌های بزرگ مستقیما رنگ می‌شود. این سبک، در مقایسه با آمبره‌ های پررنگ‌تر، حالت طبیعی تری را دارد.
  • روش هایلایت: در روش هایلایت، فویل ها بر روی قسمت های بزرگ تری از مو قرار می گیرد. از این رو مرز بین سایه روشن ها کمی ملموس تر است.
  • بیبی لایت مو: در این روش فویل ها روی قسمت های کوچک تری از مو قرار می گیرند. به صورتی که موهای شما تقریبا تار به تار رنگ می گیرد. فویل ها فقط در چند ناحیه از سر استفاده می شود. به طور کلی استفاده از babylight ظاهری ظریف و طبیعی به موهای شما می دهد تا ظاهری روشن در برابر نور خورشید داشته باشید.

استفاده از روش babylight برای چه افرادی مناسب است؟

بیبی لایت مو برای کسانی که قصد آرایش مو و تغییر چهره را دارند، اما نمیخواهند تغییر آن ها جسورانه باشد، بسیار مناسب است. این روش ها به قدری ظریف و طبیعی هستند که به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. زیرا رنگ در این روش مواد رنگی زیادی روی موها قرار نمیگیرد. و همچنین با رشد موها اثر آن نرم تر و حتی ظریف تر از قبل می شود.

بیشتر بدانید
بهترین سالن رنگ مو

babylight برای هر رنگ، طول و نوع مویی قابل انجام می باشد. یعنی این یک تکنیک رنگ کردن مو، برای انواع موها کاربردی است. بیبی لایت حتی برای موهای نازک نیز مناسب است. زیرا همانطور که در بخش ها قبلی بیان نمودیم، روی قسمت های کوچکتر مو اعمال می شود. آرایشگر شما می تواند رنگ مناسب را ترکیب کند تا یک هایلایت بسیار طبیعی داشته باشید.

بیبی لایت مو

جمع بندی

بیبی لایت مو یکی از متداول ترین روش های رنگ مو در بین افراد مختلف می باشد. و از آنجایی که مراقبت از مو و سلامت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برای دریافت این خدمات بهتر است به یک مرکز معتبر و حرفه ای مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی کراتینه و رنگ مو مهسا فتحی، ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد. پرسنل این مجموعه جزو افراد متخصص و ماهر در زمینه آرایش مو می باشند. این مرکز به روز ترین مدل های رنگ مو را به مشتریان خود ارائه می نماید.همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *