بدانیم

رنگ مو فانتزی

رنگ مو فانتزی

در گذشته بیشترین رنگ موهایی که بانوان برای تغییر ظاهر خود استفاده می نمودند، معمولا در تناژ دودی یا قهوه ای بود. اما امروزه با پیشرفت دنیای مد، رنگ مو های فانتزی جزو پرطرفدار ترین مدل های موی بانوان می باشد. اما هرکسی جسارت انجام چنین کاری را ندارد. اما با این حال آن هایی که از این رنگ موها استفاده می نمایند، جای مانور بسیاری برای ست در استایل های گوناگون دارند. در واقع رنگ های فانتزی برای استایل های کژوال و متنوع امروزی جذابیت فوق العاده ای را رقم می زند. و شما می توانید موهای خود را با استایل های مختلفتان ست نمایید. و با ورود این رنگ ها به دنیای خدمات رنگ مو، دیگر تمام مدل ها به تناژ های دودی و قهوه ای ختم نمی شود.

اگر به تازگی به جمع علاقه مندان رنگ موهای فانتزی پیوسته اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله پرطرفدار ترین رنگ هایی که در دنیای مد امروزی مورد استفاده قرار می گیرد را بررسی می نماییم.

پرطرفدار ترین رنگ مو های فانتزی

با اینکه در دنیای فانتزی رنگ ها، هر رنگ جذابیت خاص خود را دارد، اما بدیهی است که برخی از رنگ ها پرطرفدار تر از بقیه باشد. از این رو در این قسمت چند رنگ پرطرفدار برای طرفداران این سبک رنگ مو را معرفی و بررسی می نماییم.

رنگ مو فانتزی

  • رنگ پرطرفدار آبی

یکی از رنگ های پرطرفدار پاستلی یا همان فانتزی بین دختر ها، انواع تناژ آبی می باشد. این رنگ مو برای خانم هایی با پوست گندمی و روشن بسیار جذاب است. و از آنجایی که رنگ آبی نشانه نشاط و سرزندگی است، استفاده از آن موجب ایجاد حس انگیزه و شادابی در چهره افرادمختلف می شود. برای استفاده از این رنگ، باید ابتدا از روش دکلره مو استفاده نمود.

  • سبز زیبای همیشگی

یکی دیگر از رنگ مو های فانتزی زیبا و پرطرفدار، رنگ سبز است. و این رنگ همیشه یادآور شکوفایی، زیبایی و رشد می باشد. از این رو افرادی که از این رنگ برای تنوع و زیبایی در موای خود استفاده می نمایند، همیشه طراوت و تازگی را با خود به همراه دارند.

بیشتر بدانید
رنگ مو نچرال و طبیعی برای تمام سنین

اگر طرفدار این رنگ پاستلی هستید، باید بدانید که ساخت آن نیازمند مهارت بسیاری است. از این رو بهتر است این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید.

رنگ مو فانتزی

  • رنگ مو فانتزی بنفش

رنگ بنفش، که جزو رنگ های سلطنتی و فوق العاده جذاب شناخته می شود نیز یکی از رنگ مو های فانتزی پرطرفدار در بین خانم ها می باشد. خانم هایی که دارای پوست روشن هستند، با این رنگ می توانند جذابیت زیادی در چهره خود به وجود آورند. این رنگ به خوبی روی موهای روشن می نشیند. اما اگر موهای شما تیره است، حداقل دوبار باید این رنگ را تکرار نمایید تا به بنفش دلخواه برسید. با این حال میزان ایجاد رنگ مورد نظر شما تا حد زیادی به مهارت رنگ کار نیز بستگی دارد.

  • انتخاب رنگ مو فانتزی صحرایی مسی

چند سالی است که رنگ صحرایی مسی جزو یکی از خاص ترین رنگ موهای فانتزی محسوب می شود. این مدل برای افرادی که دارای پوست تیره هستند بسیار مناسب می باشد. اگر می خواهید که این رنگ به خوبی روی موهای شما تاثیر گذار باشد، بهتر است موهایتان رنگ نشده باشد. و یا حداقل پایه ی آن از تناژ قهوه ای و یا طلایی باشد. این رنگ می تواند تغییر خوبی در چهره شما ایجاد نماید. به شرطی که یک مرکز خوب با پرسنل کاربلد را برای دریافت این خدمات انتخاب نمایید.

رنگ مو بنفش

جمع بندی

همانطور که می دانید امروزه رنگ موهای فانتزی جزو رنگ های خاص و منحصر به فرد مو می باشند. از این رو اکثرا افراد جسور از این تغییر در چهره خود استفاده می نمایند. اما لازم است بدانید برای اینکه رنگ های فانتزی کاملا دلخواه شما باشند و برای جلوگیری از آسیب مو از بهترین مواد استفاده شود، لازم است تا به بهترین مرکز رنگ مو برای دریافت این خدمات مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید
انتخاب رنگ مو برای رنگ پوست های مختلف

مرکز تخصصی کراتینه و رنگ مو مهسا فتحی، ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد. پرسنل این مجموعه جزو افراد متخصص و ماهر در زمینه آرایش مو می باشند. این مرکز به روز ترین مدل های رنگ مو را به مشتریان خود ارائه می نماید.همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی مو و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *