بدانیم

شامپو بعد از کراتینه مو

شامپو بعد از کراتینه مو

داشتن موهایی سالم، براق و شاداب آرزوی قلبی همه ی ما است. که برای رسیدن به آن، روش ها و محصولات مختلفی وجود دارد. یکی از روش های بسیار سریع برای ترمیم موهای آسیب دیده و بازگشت سلامت مو، کراتینه مو می باشد. با انجام این فرآیند موهای شما مثل روز اول سالم و شاداب خواهد بود. اما باید توجه داشت که بدون مراقبت های لازم، ماندگاری سلامت موهایتان بسیار کم خواهد بود. پس اولین نکته برای داشتن موهایی سالم و مراقبت از موها، خرید شامپو بعد از کراتینه مو مناسب است. از این رو در هنگام خرید شامپو، باید محصولی را انتخاب نمایید که بیشترین سازگاری را با موهایتان داشته باشد. شامپوهای بدون سولفات یکی از انواع شامپوهای موجود در بازار هستند که طرفداران زیادی دارند. و برای استفاده بعد از کراتینه مو بسیار مناسب می باشند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول کاربردی آشنا شوید.

شامپو بعد از کراتینه مو

شامپو بعد از کراتینه مو ( بدون سولفات ) چیست؟

همانطور که گفتیم اولین اقدام برای مراقبت بعد از کراتینه مو، انتخاب شامپو مناسب می باشد. شامپو های بدون سولفات یکی از بهترین محصولاتی است که به از کراتینه مو می توان از آن استفاده نمود. زیرا ساختار آن ها فاقد لوریل سولفات (SLS ) و سدیم لورات سولفات (SLES) هستند. این دو ماده شیمیایی پرمصرف ترین ماده برای تولید شوینده می باشند. که موجب تولید کف بیشتر در شوینده ها می باشد. و اکثر افراد تصور می نمایند که هرچه شامپو دارای کف بیشتری باشد، محصول بهتری است. اما این یک باور غلط است! و شامپو های بدون سولفات دارای پاک کنندگی لازم برای شما می باشند.

بیشتر بدانید
ویژگی و مزایا مواد کراتینه مو مرغوب

در واقع می توان گفت که شامپو های حاوی سولفات، ماندگاری کراتینه مو شما را کم می نماید. و عمر سلامت موهای شما را نیز کاهش می دهد. از این رو بهترین شامپو بعد از کراتینه مو، شامپو های بدون سولفات می باشد.

شامپو بعد از کراتینه مو

مزایا شامپو بدون سولفات

شامپو های بدون سولفات بعد از فرایند کراتینه مو به عنوان بهترین محصول مکمل برای حفظ سلامت و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد. از این رو دارای ویژگی و مزایا بسیاری هستند. که هر کدام از این مزایا به سلامت موهای شما کمک می نماید. از این رو در ادامه با مهم ترین ویژگی های شامپو بعد از کراتینه مو ( بدون سولفات ) آشنا خواهیم شد.

  • رفع خشکی پوست سر با شامپو های بعد از کراتینه مو

یکی از شایع‌ترین مشکلات پوست و مو در میان اکثر افراد خشکی کف سر می باشد. که این مشکل می تواند بر اثر عوامل مختلفی رخ دهد. و مهم ترین عامل آن، استفاده از شامپوهای قوی و دارای سولفات است.استفاده روزانه از این شامپو ها مشکلاتی مانند خشکی مو، ریزش و یا حتی شوره‌های خشک را به همراه دارد.

برای درمان این مشکلات، استفاده از شامپو های بعد از کراتینه یا بدون سولفات بهترین گزینه می باشد. این نوع شامپوها با قدرت پاک‌کنندگی لازم و کافی، باعث حفظ چربی طبیعی موها و پوست سر می شود.

شامپو مناسب مو

  • محصول موثر برای درمان ریزش مو

شامپو های بدون سولفات که به عنوان شامپو بعد از کراتینه مو برای حفظ سلامت و منادگاری آن به کار می رود، تا حد زیادی نیز باعث درمان ریزش مو خواهد شد. البته آن ها به تنهایی برای درمان این مشکل کافی نمی باشند. زیرا عوامل موثر در بروز مشکلاتی مانند ریزش مو ممکن است ارثی و یا حتی بر اثر تغییرات هورمونی نیز باشد. و در این صورت بهتر است مشکل شما با مراجعه به پزشک و به صورت ریشه ای درمان شود. و شامپو های بدون سولفات در این مواقع تها به عنوان یک مکمل برای حفظ سلامت موهای شما مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بدانید
شامپو مو مناسب بعد از کراتینه

شست و شو مو

  • حفظ رطوبت لازم با استفاده از شامپو های بعد از کراتینه مو

یکی از فواید کراتینه مو، رطوبت رسانی به ساقه های خشک و کم آب مو می باشد. اما در صورت عدم مراقبت صحیح از موها، ممکن است مجددا موهای شما دچار کمبود رطوبت شود. و در پی آن، خشکی، شکنندگی و ریزش در موهای شما شدت یابد.

یکی از عواملی که باعث از بین رفتن رطوبت لازم موهای شما می شود، سولفات های موجو در برخی شامپو ها می باشد. استفاده بیش از حد از شامپو های حاوی این مواد، موهای شما را به شدت خشک نموده و باعث بروز آسیب های مویی می شود. از این رو بهترین شوینده برای افرادی که دارای موهایی شکننده و آسیب‌پذیر هستند، شامپو های بدون سولفات و پارابن می باشد. همچنین استفاده از این محصولات به عنوان شامپو های بعد از کراتینه مو، عمر ماندگاری سلامت موهای شما را افزایش می دهد.

شامپو بعد از کراتینه مو

جمع بندی

طی چندین سال اخیر پزشکان زیادی شامپو های دارای سولفات را مورد انتقاد قرار داده اند. از این رو امروزه اکثر کمپانی ها محصولاتی بدون سولفات را تولید و به بازار مصرف ارائه می نمایند.

با اینکه انتخاب شامپو نقش مهمی در حفظ سلامت موها دارد، اما اگر دچار آسیب های مویی می باشید، بهترین روش برای بازگرداندن سلامت آن، روش کراتینه مو می باشد. زیرا کمبود پروتئین مو اصلی ترین مشکل بروز آسیب های مویی می باشد. که بهترین راه درمان آن کراتینه مو و سایر روش ها مکمل چون پروتئین تراپی مو و بوتاکس مو می باشد.

بیشتر بدانید
درمان موخوره و خشکی مو با کراتین

بعد از دریافت یکی از این خدمات، استفاده از شامپو های بعد از کراتینه مو یا همان بدون سولفات، به عنوان یک محصول مراقبتی ماندگاری سلامت موهای شما را حفظ خواهد نمود.

برای دریافت خدمات درمانی و زیبایی موهایتان، مرکز تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی با چندین سال تجربه و حضور افراد متخصص و ماهر در این زمینه از بهترین مواد برای زیبایی بیشتر موهای شما استفاده می نماید. شما از بخش ” نمونه کار ” می توانید با رضایت مشتریان قدیمی این مجموعه آشنا شوید. سپس با خیال راحت زیبایی و درمان موهای خود را به تیم خبره ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *