بدانیم

کراتینه احیا کننده مو ( درمان موهای آسیب دیده )

کراتینه احیا کننده مو

کراتین، ماده اصلی موجود در فولیکول مو، ناخن و دندان می باشد. این ماده، پروتئینی است که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. وجود این ماده در بافت مو باعث نرمی و سلامت آن می شود. و موارد مختلفی چون: عدم مراقبت صحیح، استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی، استفاده از رنگ مو و مواد شیمیایی بی کیفیت و دیگر موارد این چنینی، باعث از بین رفتن این ماده می شود. و این اتفاق باعث بروز خشکی، وز مو، موخوره و… می شود. و بهترین را درمان این آسیب های مویی، کراتینه مو می باشد. در واقع کراتینه احیا کننده مو به فرآیندی گفته می شود که طی آن، پروتئین از دست رفته، به بافت موهای شما باز می گردد.

انواع کراتینه احیا کننده مو

بسیاری از شما با شنیدن نام کراتینه، فرآیندی را به یاد می آورید که باعث صافی مو شما می شود. اما این یک باور نسبتا غلط است!

کاربرد این فرآیند در درجه اول به جهت ۱-درمان آسیب مو ۲- لطفات مو و ۳- از بین برنده وزی موها می باشد. که طی روش های مختلفی انجام می شود. و هر یک از این روش ها به میزان متفاوتی از یکدیگر دارای صافی نیز می باشند.

کراتینه احیا کننده مو در دو نوع 1. صافی و 2. بوتاکس انجام می گیرد. افرادی که بنا عوامل مختلف دچار آسیب های مویی شده اند و یا قصد صافی دمیج ( موج ) موهای خود را دارند، می تواند از هر یک از این روش های پرکاربرد احیا کننده استفاده نمایند.

بیشتر بدانید
بهترین زمان برای کراتینه موهای رنگ شده

با ما همراه باشید تا در ادامه انواع ویژگی هر یک از این روش ها را بررسی نماییم. سپس با توجه به نیاز خود می توانید از هر یک از این روش ها برای سلامت موهای خود استفاده نمایید.

کدام روش احیا برای موهای شما مناسب است؟

در مطالب فوق الذکر با انواع روش های کراتینه احیا کننده آشنا شده اید. اگر شما به عنوان یک مشتری به دنبال درمان موهای سوخته و آسیب دیده خود هستید،  و از طرفی می خواهید که حالت طبیعی و موج دار موهای خود را نیز حفظ نمایید، بهتر است از روش کراتینه احیا کننده و بوتاکس استفاده نمایید. که به اختصار به آن بوتاکس مو نیز گفته می شود. در این روش تنها وز موهای شما گرفته شده و سلامت اولیه آن باز می گردد.

اما افرادی که هم قصد احیا مو و هم تمایل به صافی آن را دارند. می توانند از روش احیا و صافی استفاده کنند. میزان احیا در این روش به اندازه روش اول تاثیر گذار است. با این تفاوت که میزان صافی آن حدود 70 درصد است. معمولا افرادی با موهای آسیب دیده و فر برزیلی از این روش برای درمان و زیبایی موهای خود استفاده می نمایند.

کراتینه مو

کدام افراد نیاز به انجام فرایند کراتین برای موهای خود دارند؟

تشخیص نیاز مو به انجام فرآیند کراتینه احیا کننده بر عهده متخصصانی می باشد که در این زمینه فعالیت دارند. اگر از دست وز مو و درهمی آن کلافه شده اید، و قصد احیا موهای خود را دارید، بهتر است هرچه زودتر به یکی از مراکز تخصصی مو مراجعه نمایید. تا با مشاوره و بررسی موهای شما بهترین روش را سلامت موهایتان به کار گیرید. هر یک از شما که برای سلامت موهای خود ارزش قائل است، می تواند به راحتی برای دیافت این خدمات اقدام نماید.

بیشتر بدانید
عوامل موثر در ریزش مو + راه درمان

مرکز تخصصی کراتینه مو مهسا فتحی با چندین سال سابقه در این زمینه و استفاده از بهترین مواد، موهای شما را بهتر از روز اول احیا می نماید. پرسنل این مجموعه با استفاده از مهارت خود و نیاز شما، لبخند رضایت را به مشتریان خود هدیه می نمایند.

شما با مراجعه به قسمت ” نمونه کارها ” می توانید با توانایی فوق العاده این مجموعه در حیطه زیبایی و سلامت موها آشنا شوید. سپس به راحتی و بدون فوت وقت از قسمت ” رزرو وقت ” نوبت خود را برای مراجعه به این مجموعه دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *