بدانیم

مراقبت از مو های رنگ شده

مراقبت از موهای رنگ شده

بهره مندی از خدمات رنگ مو ، یکی از بهترین روش های امروزی برای ایجاد یک تغییر فوق العاده و چشمگیر در چهره و یا تغییر رنگ موهای سفید می باشد. از این رو اکثر بانوان معمولا از انواع روش های رنگ مو برای زیبایی بیشتر چهره خود استفاده می نمایند. اما لازم است بدانید مو به عنوان یکی از اِلمان های زیبایی، برای زیبا ماندن در طولانی مدت، به غیر از روش های های آرایشی، نیازمند مراقبت های اصولی نیز می باشد. به خصوص هنگامی که شما از مواد مختلف برای تغییر رنگ مو خود استفاده می کنید. زیرا هرچقدر هم که مواد رنگی با کیفیت باشند، اما چون در ساختار موی شما نفوذ می نمایند، ممکن است گاهی باعث تغییر جنس موهای شما بشود. پس اگر برای حفظ سلامت موهایتان ارزش قائلید، در ادامه این مطلب با مهم ترین نکات درباره مراقبت از موهای رنگ شده همراه باشید.

بهترین روش های مراقبت از موهای رنگ شده

خدمات رنگ مو

  • انتخاب مرکز تخصصی رنگ مو

اولین و مهم ترین بخش انتخاب یک مرکز معتبر برای دریافت خدمات رنگ مو است. در این فقره هیچگاه ملاک را قیمت قرار ندهید. و مرکزی را انتخاب نمایید که از بهترین مواد برای رنگ مو شما استفاده می نماید. زیرا تغییر رنگ مو تا مدت ها همراه شما است. و در صورتی که آرایشگر شما دارای تجربه کافی نباشد، و یا از مواد خوبی برای  رنگ مو استفاده نکند، موهای شما دچار آسیب های بسیاری خواهد شد. و شما باید هزینه زیادی برای درمان آن بپردازید. پس برای پیشگیری از این موضوع، از همان ابتدا سک مرکز معتبر را برای اینکار انتخاب نمایید. در واقع انتخاب یک مرکز معتبر اولین و مهم ترین نکته در فرایند مراقبت از موها می باشد.

بیشتر بدانید
انتخاب رنگ مو برای رنگ پوست های مختلف

مرکز تخصصی کراتینه و رنگ مو مهسا فتحی با در نظر داشتن تمام معیار های سلامت موهای شما از بهترین مواد برای تغییر ررنگ موهای شما استفاده می نماید. همچنین پرسنل این مجموعه از افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه می باشند. پس با خیال راحتی می توانید زیبایی موهای خودتان را به ما بسپارید.

  • استفاده از سرم و یا روغن های تقویتی برای مراقبت از موهای رنگ شده

برای حفظ سلامت موها، و همچنین تقویت آن ها بهتر است از سرم و یا روغن های تقویت کننده مو استفاده کنید. این محصولات موجب درخشندگی و زیبایی مو شما در طولانی مدت می شود.

  • مراقبت از مو در استخر

همانطور که می دانید کلر موجود در استخرها باعث بد رنگ شدن موها می شود. به خصوص اگر موهای روشنی داشته باشید، مواد داخل آب استخر تاثیر بسیار منفی روی موهای شما دارد. از این رو عدم توجه به مراقبت از موهای رنگ شده در چنین مواردی، آسیب بسیاری به موها وارد می شود. از این رو هنگام ورود به استخر و شنا، حتما از کلاه مخصوص استفاده نمایید.

مراقبت از موهای رنگ شده

  • از وسایل حرارتی برای صافی موها به درستی استفاده نمایید

یکی از دغدغه های مهم افراد خشک نمودن موها بعد از استحمام است. اما بهتر است بدانید استفاده از وسایل حرارتی هنگامی که موها کاملا خیس است، بسیار اشتباه است. زیرا هم موجب تغییر رنگ موهای شما و هم آسیب به جنس و ساقه موهایتان می شود. پس برای مراقبت از موهای رنگ شده و همچنین حفظ سلامت آن ابتدا موهای خود را با حوله خشک نمایید. و در نهایت از باد ملایم سشوار برای خشکی کامل و حالت دهی به موها استفاده نمایید.

  • برای مراقبت از موهای رنگ شده، در زمان رطوبت شانه نکنید

شانه موها بعد از شستشو باعث ایجاد الکتریسته ساکن میانه شانه و تارهای مو می شود. و این فرآیند به مرور زمان موجب ریزش موهای شما می شود. پس برای مراقبت از موهای رنگ شده و یا حتی طبیعی، زمان شانه موها را به بعد از خشکی 80 درصد موها موکول نمایید.

  • از روش پروتئین تراپی استفاده نمایید

یکی از بهترین و تاثیر گذارترین روش ها برای مراقبت از موهای رنگ شده، روش پروتئین تراپی مو است. در این روش با استفاده از مواد مخصوص پروتئین مورد نیاز موها فراهم می شود. از این رو موهای شما مثل روز اول لطیف، درخشان و سلامت می شود. زیرا اکثر آسیب های مویی بر اثر نابودی پروتئینی به نام کراتین در مو ایجاد می شود. و در این فرآیند تمام پروتئین لازم به موها باز می گردد.

بیشتر بدانید
بهترین سالن رنگ مو

مراقبت از موهای رنگ شده

کلام آخر

مرکز تخصصی کراتینه و رنگ مو مهسا فتحی، ارائه دهنده ی انواع خدمات رنگ با استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد. پرسنل این مجموعه جزو افراد متخصص و ماهر در زمینه آرایش مو می باشند. این مرکز به روز ترین مدل های رنگ مو را به مشتریان خود ارائه می نماید.همچنین از آنجایی که سلامت موی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است، امکان بهره مندی از خدمات مراقبتی و صافی مو اعم از: کراتینه مو، پروتئین تراپی و بوتاکس مو با بهترین مواد نیز در این مرکز فراهم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *