بعد از انجام کار کراتین :

⭕️ به مدت ۴ روز موها پشت گوش داده نشود.
از بستن موها با گیره ، کش ، تل و زدن عینک بالای سر و خم کردن موها خودداری نمایید.
⭕️در ۳ روز اول بهتر است هنگام خواب موهایتان به سمت بالا و اگر به پهلو می‌خوابید به یک سمت سرتان قرار گیرد. ( به این منظور که موها زیر گردن خم و تا نشود)
⭕️موهای شما در سالن بلافاصله بعد از اتمام کار کاملا شسته شده است. بهتر است تا ۳ روز شامپو استفاده نشود وگرنه استحمام با ماسک مو بلامانع است.
⭕️ بعد از ۳ روز که اولین شستشوی موهایتان در خانه انجام می شود ، دیگر فقط از شامپوی فری سولفات استفاده شود . ( شامپوی فری سولفات مقداری باعث چرب شدن موها می‌شود . بدین منظور برای رفع چربی احتمالی مو و پوست سرتان بهتر است دو هفته یک بار از شامپوی بچه فقط و فقط برای شستن ریشه ها استفاده شود . یا از شامپوی بدون سولفات مخصوص کف سر چرب استفاده شود. )
⛔️ چربی کف سر برای طولانی مدت باعث تحریک پیاز مو و در نهایت ریزش مو خواهد شد.
⭕️ شامپو فری سولفات دارای کف زیاد نمی باشد ، به همین خاطر نیازی به استفاده بیش از حد نیست و فقط به اندازه نیاز مصرف کنید .
⭕️ حتما کف سر با شامپو خوب ماساژ داده شود تا چربی سر کاملا پاک شود.
⭕️ حین شستن موهایتان با نرمی انگشت ، کفِ سرِ خود را ماساژ دهید و از چنگ زدن موها و پوست سرتان خودداری نمایید .
⭕️ بهتر است فقط ریشه ی موها شسته شود . ( شستن ساقه موها با شامپو فری سولفات هم کیفیت کراتین را کاهش میدهد . )
⭕️ بهتر است درجه آب ملایم باشد. ( واجب نیست)
⭕️ ابتدا آب موها گرفته شود ، سپس ماسک فری سولفات فقط به ساقه ی موهایتان آغشته شود و بهتر است از شانه دندانه درشت و یا با انگشتان دستتان گره موهایتان را با استفاده از ماسک مو باز کنید.
⭕️ برخورد ماسک به ریشه ی موهایتان امکان ریزش مو را به دنبال خواهد داشت .
⭕️ ماسک ۵ الی ۱۰ دقیقه روی مو در بخار حمام باقی بماند ، پس از تایم مکث مو آبکشی بشود .
⭕️ ابتدا آب موهایتان توسط حوله گرفته شود ، به طوری که هیچ قطره ای از تار موها نچکد، بعد از استفاده از سرم مو و یا روغن، گره موهایتان را با شانه یا برس به آرامی باز کنید تا زمانی که موهای نم دار شما به صورت کاملا مرتب و بدون گره باشد. سپس موهایتان را با باد سشوار کاملا خشک نمایید.
⭕️ کراتینِ موجود در موهای شما با گرمای باد سشوار فعال می شود به همین دلیل خشک کردن موها با باد سشوار الزامی است . در صورت عدم انجام این کار نتیجه ای نخواهید دید ، پس با دقت و درست به این مهم بپردازید .
⭕️ جهت نگه داشتن سشوار از بالای سر باشد که باعث نامرتبی تار موهایتان نشود . وقتی کامل نم موها خشک شد به همراه برس شروع به خشک کردن موها نمایید .
⭕️ استفاده از شانه ی چوبی برای سلامت موهایتان توصیه می شود .
⭕️ استفاده از سرم درست بعد از خشک کردن کامل موهایتان باعث درخشش بیشتر تار موی شما و لطافت بیشتر می شود.
⭕️ اگر بعد از اتمام مرحله ی خشک کردن ، قسمتی از موهایتان تاب داشت ، می تواند به علت عدم انجام صحیح مرحله سشوار کشی باشد به همین منظور یک مرتبه ی دیگر به همراه شانه قسمت مورد نظر سشوار کشیده شود . خشک کردن صد درصد موهایتان بسیار مهم می باشد .
⭕️ مواد شیمیایی قوی باعث کاهش شدید عمر کراتین می شود . پیشنهاد می شود از دکلره روی موهایتان صرف نظر فرمایید .
⭕️ فقط از رنگ موهای بدون آمونیاک استفاده نمایید .
⭕️ نکات ذیل به هنگام رفتن به استخر و دریا اکیدا رعایت شود زیرا کلرِ داخلِ آبِ استخر و نمک موجود در آب دریا به موها آسیب می‌رساند مستلزم است برای جلوگیری از این آسیب :

در مرحله اول یک فیلتر روغنی روی موها ایجاد نماییم ، یعنی تمامی قسمت های مو با روغن (هر روغنی) آغشته بشود . روغن هایی مثل آرگان ، زیتون ، کنجد ، نارگیل و … در مرحله دوم استفاده از کلاه شنا ضد آب ضروری است .
⭕️ بعد از گذشت یک هفته می توانید موهایتان را بدون هیچ مشکلی رنگ بدون آمونیاک ، شینیون ، بابلیس و حتی بافت بزنید با این تفاوت که دیگر به هیچ عنوان موهایتان وز نخواهد شد .
⭕️ ممکن است روزهای اولیه ی بعد از انجام کار کراتین احساس چربی روی موهایتان داشته باشید ، نگران نباشید کاملا امری طبیعی می باشد و با رشد چند میلی متریِ موهایتان حل می شود . از نظر زمانی نهایتا بیست روز طول خواهد کشید .
⭕️ توصیه ما برای دکلره کردن موهایتان حداقل دو هفته قبل از خدمات کراتینه هست. البته بعد از خدمات در مرکز ما دکلره و لایت موافق با کراتینه شما انجام می‌شود با این تفاوت که حداقل ۲۰ درصد از کیفیت صافی افت خواد کرد. رنگ مو و رنگساژ بدون آمونیاک بعد از کراتین هیچ اشکالی ندارد.

⭐️ در مجموعه ی ما به هیچ عنوان از مواد صافی برای صاف کردن موهای زیبای شما استفاده نخواهد شد و با موادِ کراتینِ خالص ، صافی ای بدون ضرر توام با ضمانتِ سلامت موهای شما نتیجه کار ما خواهد بود ، به همین خاطر صافی موهای شما بین ۷۰ تا ۹۰ درصد تضمین مجموعه ماست .
امیدواریم از موهای سالم و زیباتون نهایت لذت را ببرید🤍🌸